DNEVNIK JEDNE PLAVUSE KOJA NIJE IMALA MOZAK

četvrtak, 29.03.2007.

Ispovijed,hihi...

Danas smo Ivana i ja išle na ispovijed... Joooj.... smijeh E,da,došle mi na trg,pa u katedralu,negdje oko 16 sati... I,kad vidiš ono ispovijed je u 17.30.
Već sam vidla Ivanin izraz lica,iako ga nije htjela pokazat,jer je ona moja dobra kumica,hehe... I,nas se dvije uputile u ''Nebo'',dućan sa haljinama...
Birala sam si haljinu za krizmu,i izabrala,prekrasna je... Sad još samo moram ići s mamom tamo da mi kupi tu haljinu,... I,tako došle mi u katedralu poslije tog i vidiš ono cijeli red tamo čeka za ispovijed...
Možete samo mislit naše izraze lica... I,.... ...u redu smo čekale sat i po, i onda napokon došle na red,... Dok smo čekale,smišljale smo grijehe koje ćemo reć svećeniku,sjetile smo se našeg ''pijanstva'' u Rijeci,... Ajoj, a tamo bio neki frik u katedrali koji dođe do svakog spomenika i stavi ruke na prsa,pogleda prema gore,i zatvori oči... A ja i Ivana smo crkavale...rofl
Dok smo čekale u redu,prošle su dvije mise... yes... A dobro,sve u svemu,preživjele smo... Kad smo ušle u tramvaj,bila je mala gužva,nije baš bilo tolko gužva da su se svi morali tiskat jedni na drugima,mislim,svi su mogli stajat na svom mjestu bez dodirivanja drugih,... To govorim,jer je meni došo jedan stari pedofil,koji se tolko nagnuo na mene,da sam se ja primicala do Ivane,što sam više mogla... A,budala,kad bi se ja god okrenula,on je meni gledo .... To sam ja vidla na prozor,... Odsijava se... Ajoj,i tako,izlazio je na istoj stanici ko i ja,tak da ja nisam htjela tam izac, neg sam produžila sa Ivanom do tam di ona izlazi,... I,vidla sam di ona živi.
yes... I,na kraju smo se zamjenile sa mp3-ima...Ja sam njoj dala svoj,a ona meni svoj... Kak mi je dobra kumica,kaj ne?? Nemrem imat bolju...yes

29.03.2007. u 20:54 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

This blog is made with love...