alKENDOhol

31.01.2006., utorak

Sayonara blog

Sve je danas u kurcu. Trening nisam mogao odraditi kako treba, pukao sam od umora, ali trebalo je nastaviti! Dok nas je Berti vozia doma pukne me briljantna ideja da ja i Tadić napravimo sami jigeiko jer zelim odraditi ono sto nisam na treningu. Potpuno u nekom krvozednom filmu, ali on oce da uzmemo kacige od motora. "Dobro, nema beda." kazem, ali u glavi mi to pocinje zvucati lose, skupimo jos jednoga i idemo.
Berti i Zorić se zajebavaju sa bokkenom i granom. To je već previše, svjestan sam da njima bokken ništa ne znaći, ali ja ne mogu gledati kako se nešto meni toliko priraslo ismijava i kažen im da stave bokken u auto. Ta želja im je isto smišna i vračaju mi bokken. Dobro je znati koliko ljudi poštuju činjenicu da je meni nešto sveto. Svaka čast ljudi.
I ovaj koncept alkohol-kendo bloga mi se više gadi, njime serem tamo di spavam. Tadiću, ako češ nastaviti s ovin slobodno, ja više neću. NHF stari

Davor

<< Arhiva >>