Pikčurs (only najs)

Stevo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stevo kod Sexy Shopa (grrr grr grr)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo nezanm ko je..hehe..jaaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja mala dečica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jovana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sandra
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bruder Mario
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jec@
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bruder Miloš & Razvaljotke..hehehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Milica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

About me :-)

Name:ALjoša
Last name:Mirić
Devojačko prezime:xxx
Živim u:Vukovaru
Rodjen sam 24.3.1993 što znači da imam 15 godina..beljbeljbeljbelj
Volim:glasnu muziku, miksat pesme, družit se s prijateljima,
gledat filmove, cure naravno :-), i šta ja znam, volim puno toga..beljbelj
heheehe
Naj prijatelji:Stevo, Mario, Pajki, Krule, Miroslav i Siki (nikad me nisu iživcirali
ni izneverili)Ja sam kralj, a oni su CAREVI!!hehehehe
imam msn:aljosa_1993@hotmail.com pa ko hoće nek uzme
članarina je 50 kn mesečno..hehe
e da imam brata (Miloša) i sestru (Koranu)
eto sad je dosta

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: elfont gothic

brushevi: deviantArt

Opis bloga

POLJOPRIVREDA JE U ZAOSTATKU
Zajebavam se
Bit će svačega (valda)hehee

Blogići

Milica
Sara & Sandra
Jeca

petak, 25.04.2008.

Radimo ko crnci

juče sam crko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!heehe
Juče smo Miloš, Stevo i naravno ja išli po nabavku novih dasaka u staro
skladište Vuteksa!
Kad smo došli kod skaldišta nismo mogli ući jer je bilo puno ljudi,sačekali smo ispred
i pravili se kao da čekamo nekog, ono kao gledamo na sat, pa kao priča na mob i govorimo
pa di si ti, čekamo te i tako te fore..hehehe
kad su otišli većina ljudi, ostala je jedna baba i čistila prozore na autu..headbangheadbangheadbang
I to tačno ispred ulaza, mi malo sačekali mislili brzo će ona, kad kurac brzo, čistila je prozre
pola sata i to 5 puta predje preko jednog prozora, ko da ima bmw, a ne opel kadet..hehehe
bez uvrede opel..heheh
I onda je ošla (hvala Bogu) i mi ušli unutra porastavljali stolove, ormare i ostala sranja sa dobrim
i velikim daskama..i mi krenuli, a ono daske teške ko krava...nek mi komšinica umre ako su daske
imale manje 50 kila...hehehe..šalim se komšinice nemojte mi umreti iako mi niste dragi..hehehebeljbelj
I onda smo nosili to jedva do naše kuće, ruke su mi otpale, nisam mogo savit prste....blablablablablabla
Al dobro onda smo odmorili,ocrtali mere za kutiju na daskama i posle uživali i ošli spavat..
Eto gotovo, thx na komentarima carevi ste, samo tako nastavite i ja ću vama vračati, a evo sad malo sličica:
POZZ
jA ISPRED SKLADIŠTA, DOK SMO ČEKALI!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sTEVO SA ZAMIŠLJENIM ZVUČNICIMA...HEHE, A ONO TAMO IZA JE MILOŠ (KIDA STOL)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mILOŠ I JA NOSIMO DASKAČE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mILOŠ I JA AGAIN WITH DASKAMA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a OVO SAM JA...JEAAA..HEHEHEHEHE (TO JE SESTRINA JAKNA)HEHE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



komentiraj (140) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.