myspace graphics

myspace graphics


myspace glitter

myspace glitter


cool myspace layouts

cool myspace layouts


cool myspace layouts

cool myspace layouts


myspace comments

myspace comments


myspace layout codes

myspace layout


free myspace layouts

free myspace layouts



MOJA MALA ABECEDA:
A-...mmm.... love secret...=) ...A...
B-bube-ne volim ih, blje...
C-cipele ili tenisice...volim ih kupovati i nositi
D-Doly-moja *best* frendica
-džep(od hlača) obično je pun nečega...
E-ekran-na tv-u ili pc-u....da nema tog..jojj..=(
F-filmovi...gledm ih u kinu...lalala...
G-glava- (kosa) nekad počupana, nekad počešljana...ehe...
H-hrana...njami...hehe...
I-Iva-moja frendica...
J-jagode..jednostavno volim papati...sa šlagom...mmm...
K-krevet-izvalim se i spavam...zzz-zz...
L-London-najviše od svih grad. želim ha posjetit
Lj-ljeto-kupanje,sunčanje....
M -mačak-Miki-moj buco...msn-cool=)
N-nokti-pa.... ???
O-ogledalo-da se gledam...ehe..hehe...
P-ples-bavim se NJIME VEĆ DOSTA
-pjesme-pa...slušam ih...
R-rrr...ja još dodam g-) grrr...
S- san-često zabavan ili strašan.. =/
Š-''šoping''-volim kupovati...yeah..nO.1.
-škola-grrr...jojj!
T-trgovine...'šopingiram' u njima...ehehehe.. ??
U-u...uu...koristim svakodnevno...
V-volim.....
-voda-uf..kaj bi bez nje!?!
Z-Zagreb-gl. grad, 'moj grad', ...
Ž-život-vrlo čudan...i nepredvidiv...
imam toliko pitanja na
koja mi Bog jedini može dat odgov.

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

Ey ljudi-evo-ovo je moj novi blog...
Nadam se da će biti puno komentr...=) hehe...
čitajte i... pozz - kiss svima !


Flash Clocks


JAVITE MI SE NA MSN: sweety-sara95@hotmail.com

Photobucket
friends
friends

Linkovi

Blog.hr
Anazujo
Tinacerek
Doly thumbup



Ovo sam ja na tri načina: hehe...
Click here to get more cartoon dolls like this!


Click here to get more cartoon dolls like this!


Click here to get more cartoon dolls like this!


Pa... sad malo o meni:-zovem se Sara- sweety sara ...hehe
-imam 12, al uskoro 13 godina
-kao osoba sam:iskrena, spremna pomoći, puna
razumijevanja,luda, otkačena,zabavna... al oni koji me poznaju -znaju-kakva sam!
-volim: msn, mob, net, ples, partyje, iskrene-ne prevrtljive osobe,
obitelj, mačka Mikija, pc...lala...
-ne volim: -dvolične, prevrtljive,
umišljene i pune sebe, i one koji se prave važni il
izmišljaju i lažu kako bile popul. i na boljem glasu....
-škola:eh...pa šta reć o šk? ustanova...ehehe...
zabavno mi je kad sam tam s frendicama... i... idem u 7. raz.
moj razred je fkt super razred;: možda malo lud i pre otkačen...al...
bolji ne bi mogla poželjet!!!

IZGLED: brineta,plave oči....ok.....ehe...
neću se hvalit......!

Neke od super frendica su mi: -Martina
-Doli
-Ana
-Anja
..............

petak, 01.02.2008.

Javljam se nakon duuuugooooo vremena.... NAPOKON!!!

alooo ljudi....počela škola...traje i traje....joj..šmrc....testovi i ispitivanja...joj...grrrr...
Al...ima i dobrog u školi...prijatelji, frendovi....
cereklovecerek....
ah....
al ipak ...škola nije neš super ...jest da učimo i to lalal...al ...toliko toga...
zadaće ima ko da nas je ko rusa....ma joj......bang
grozno, grozno,headbangburninmad
Pozzam vas sve...
pusa: TINI, btw ; jedva čekam da se vratiš...DOLY big kiss...i jednom mom malom slatkom...fino
hehe....thumbup
PUSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAA =)



| CoMeNtIrAj (12) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.