waiting_for_the_sun

subota, 05.11.2005.

milan mladenovitj - 21.09.1958. _ 5.11.1994

TO JE SAMO DOWN TO JE ONO SHTO SE ZOVE OUT..

proshla je josh jedna godina..rest in peace..i hvala ti za sve..hvala..ima nas koji josh gledamo tvoje ochi na slikama i zatvaramo svoje kad slushamo tvoj glas,ali nikad vishe uzivo..

u i na ovoj prokletoj zemlji sve shto vredi nestaje prerano..

suze gushe svaki put kad pomislim da te nema..da vas nema..teshi ono shto je ostalo od vas. u zemlji za nas,zemlji za sve nashe ljude..

bila sam mala i nisam razumela zashto su tuzni tata i mama..tada me tata pogledao ochima deteta..i zato ga cenim..od tad trazim one koji zbog sebe samih i (uspomene na) tebe,chuvaju taj pogled..

josh tvoje pesme uspevaju da osvetle nashe previshe mrachne previshe zatvorene previshe uplashene puteve..moje misli koje se spajaju sa tvojim josh veoma zivim rechenicama,milane..i ne dam da umru..one opstaju..i daju nadu..

umor je duboko u meni..

vreme bezi dok ga gledash neko stigne da ga kroti ja mu samo gledam ledja..

milane,hvala ti u ime svih nas koji cenimo volimo poshtujmo slavimo i kao mantru ponavljamo tvoje misli koje ne razume bash svako i uvek..

da li znash kako zelim da te nadjem..

i samo idem dalje niz ulice..nemam vremena, da bih mislio na to..


ljudi,setite se barem danas..pogleda,i glasa,i rechi i misli i zatvorite ochi,slushajte..pusti ochi da vide josh ovaj put, pusti ushi da chuju josh ovaj put

treba mi svet
otvoren za poglede
otvoren za trcanje...

i treba mi soba,
da primi pet hiljada ljudi
sa dignutim casama,
sa dignutim casama...

i lomi se kristal,
svetlucaju staklene iskre
pod nasim nogama...
kao potpuni stranci,
sa staklom u ocima,
sa staklom u grudima,
na licima

budi sam, na ulici, budi sam...
budi sam, na ulici, budi sam...

Budi sam, budi sam, budi sam...
na ulici, na ulici...
budi sam....
- 13:45 - !? (0) - -> - #

<< Arhiva >>