waiting_for_the_sun

nedjelja, 23.10.2005.

hm

horoskop za raka za sledetju nedelju:nedelja pochinje vishe nego dobro.pored sunca dochekali ste i ulazak jupitera u shkorpiju.menjate se,pre svega,na unutrashnjem planu.okolina tje konachno videti osmeh na vashem licu.izrazena zelja za materinstvom i shanse za ostajanje u drugom stanju.inache,dobri odnosi sa decom i prijatna deshavanja vezana za njih.zdravlje osetljivo.

zanimljivo..trenutno se osetjam kao da tje me na putu do shkole sutra ujutru pregaziti tenk..i onda tju biti ispresovano govno..jeee..

inache sad idem na sahranu.opet sam osetila smrt,i chetvrtak uveche,samo sam mislila da tje neko drugi da umre..umro tjale jednog 'kutjnog prijatelja'..bash sam volela dekutu..jebiga..glupava chula,osetjaji,instinkti..bilo bi lakshe bez njih,ovako stalno razmishljam ko tje da umre i upozoravam sve ljude oko sebe..to zvuchi bolesno..ali nikad nisam pogreshila..uvek neko..

mama i ja slushamo crno bjeli svjet i ja se bacam po stanu i smejem se..ono,pomalo histerichno,ali..smejem se..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..a on tje mi se javiti ako me zeli,ako mu trebam,ako me zeli pored sebe..ako ne,shta mogu..pustitju ga..ali tju in a way,delovati iz svojevrsne senke..nekako..ma ni ne znam..previshe sma zbunjena..kretju maljchiki..mama prebacuje na graciju i sad kretje skenj..

20 stepeni C outside i upravo zavrshena jedna od poslednjih voznji pre polaganja vozachkog i nemam pojma..

zensko :o)

ipak se vishe ne smejem

peace
love
empathy..
- 12:04 - !? (1) - -> - #

<< Arhiva >>