waiting_for_the_sun

utorak, 04.10.2005.

sa fizike

tipichan govor profesora fizike sa chijeg smo provg ovogodishnjeg kontrolnog pobegli skoro svi..
u petak the prodigy..
sutra..rodjendan i..on..
bila sam,po prvi put u ovom zivotu,iskrena prema nekome..prema mushkoj osobi..
bolje kafe-kuvarica nego doktor nauka u ovoj zmelji kaze profesor..
neko pishuci na stolu odbrojava dane do kraja shkole..
u slovachkoj mirka pije vocni jogurt koji ima 50 kalorija..
ima debele profesore..
mila ima veliku sobu u novome sadu..
profesor me plashi.
uchim na vesh mashini sedeci u lotos polozaju,prave kichme i gledajuci svoje ochi u ogledalu preko puta..
tamno zeleo plavi kreJon oko ochiju..
lishce je josh zleeno..i pomalo zuto..ili je vec otpalo i ima neodredjenu boju - asfalta,zamlje i sunca koje krvari..
prolecno nebo..
od ugljena prljavi nokti koje je nemoguce ochistiti..
isuvishe mi je bolesna soba posle onoga shto sam juche radila u njoj..sve sam poskidala sa zidova shto sam mogla,i sad samo crtam i pishem sebe po zidovima..bacila sam preko60 kilograma smetja..
kraj chasa..
this is the end,my only friend..the end..
- 13:43 - !? (3) - -> - #

<< Arhiva >>