waiting_for_the_sun

nedjelja, 02.10.2005.

nije me bilo..

dugo nisam imala razloga da se pojavljujem..
sve je tako dosadno bilo,i bezveze,i migrenozno,moji podochnjaci plavo-zeleno-crni,kao i misli..
k'o govno sam otishla na gitarijadu u obliznje selo..u ratkovo..i nisam ochekivala nishta,osim da se,kao i uvek kad mi je jako loshe,zgazim,da se pravim da uzivam,i da odem kuci peshke,stopom,busom..
ima tu jedan bend iz tu jednog grada i taj jedna bend je mnogo dobro zvuchao,mada kazu da su odvratno zvuchali,nisu se medjusobno chuli or something..i ima tu u tom jednom bendu jedan dechko..i ja sam se zaljubila..eto tako..posle chetvrtog osnovne,prvi put na prvi pogled..ima onaj pogled..onaj koji ne mogu da nadjem..i ima dugu kosu..(miss my hair)..i ume da cuti..ume da uziva u cutanju..i ume da posmatra..i ume da govori..i prochitao je mesechevo dete..i..jebote..necu nishta vishe da napishem..necu nikome da govorim,da se ne pokvari magija..chekacu da odem u taj jedan grad za koji dan i da gledam te jedne ochi..
eto,to je bio razlog za pisanje posta..

a kad sam vec pochela da piskaram,evo shta se deshavalo milici zadnjih par nedleja..
-posvadjala se sa tri profesora,i plashi se da ide na njihove chasove..
-u chetvrtak i petak nije otishla u shkolu,a to niko ne zna..
-ima dve petice u dnevniku..engleski i sociologija..
-bila na par glupavih svirki,i na jednoj glupavoj zurci gde je neka devojka htela da je bije..
-kupila svoj prvi dopichnjak,ali nema crne hulahopke koje trebaju za njega..mama je htela da ubije milicu kad je videla duzinu suknje..
-milica je nosila milin dopich proshli vikend i dobro joj stoji..
-mirka se odselila u slovachku..jako joj nedostaje..mila,jovana,djakovic,i svi ostali se sele danas u novi sad/bg..ostaje sama..
-radi jogu vec mesec dana,redovno ide na aJerobik..
-od danas prestaje da konzumira alkohol..
-pochece opet da pushta kosu..
-roditelji su sasvim prihvatili da je vege,i sama kuva za sebe..
-pochece da uchi(e,sad vec jedem govna..)


i tako..ima tu josh svashta neshto,ali odlazim da pishikim..

peace
love
empathy
- 14:48 - !? (0) - -> - #

<< Arhiva >>