waiting_for_the_sun

srijeda, 31.08.2005.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

xtreman dan..shto bi rekla mirchi -shurenje-..zavrshio se upravo,i to tako shto smo jeli kokice,pili gomilu piva shto se retko deshava,jer nemamo para ni za dvolitarku.

.a u toku dana..loodnica..

svadje oko mog vegeterijanstva su sve strashnije,sve gore i gore i ne mogu da ih trpim,ali mislim da cu da zivim na vodi i da pasem travu na stadiJonu ako mi mama ne da da sama spremam,i kad je vec mrzi da sprema pasulj,variva,pice itd bez mrtvih zivotinja..

kontam da mi oba roditelja ulaze u pubertet..manijaci..na pregledu za lekarsko uverenje mislim da cu pasti na razgovoru sa psihologom..izludecu od njih..nisam ni ruchala..ne mogu vishe..samo mi vise za vratom..jedu govna govna govna govna..tata je chas euforichan i hepi,a onda pochne da zakera oko gluposti..mama je prosto pukla..ne znam koji joj je..

sve u svemu,chitam drugu knjigu onog lika..ples sitnih demona..i nishta se ne deshava..klinac od 15,16 199prve zivi u bgu i trudi se da bude panker i da prezivi..okej je,ali smara chovek,bhre..

xtra mi se spava,dugo nisam..bash dugo..

peace

izjave dana:
bond,jeans bond: ja onako odbuljen
pijani k'o dupad
- 00:43 - !? (1) - -> - #

<< Arhiva >>