Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

PoD kRiWoM zViJeZdOm RoĐeNa,TrNoViTiM pUtEm VoĐeNa,PoD pAkLeNu ZaVjEsU SkLoNjEnA,nI oD kOg VoLjEnA,tAmOm PoKoŠeNa,TeBi U nArUčJe DoNeŠeNa,......Ja SaM pUtNiK kOjI mOLi,Ja SaM rAnA kOjA bOlI,jA sAm TuGa U zLu,Ja SaM mOrA u SnU............i ŽiVoT Mi sE gAsI bEz LjUbAvI!!!!!

Free Web Site Counters
Get a Free Web Site Counters




Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



MALO SLIKICA:image hosting file

image hosting file

MySpace

MySpace

Friendster

Friendster

myspace layout

myspace layout

Blog images

Blog images

Bigoo

Bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

image hosting file

image hosting file

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



EVO VAM JEDAN PREJEBENI SPOT:

Music Video Codes By Music Jesus.com



PoD kRiWoM zViJeZdOm RoĐeNa,TrNoViTiM pUtEm VoĐeNa,PoD pAkLeNu ZaVjEsU SkLoNjEnA,nI oD kOg VoLjEnA,tAmOm PoKoŠeNa,TeBi U nArUčJe DoNeŠeNa,......Ja SaM pUtNiK kOjI mOLi,Ja SaM rAnA kOjA bOlI,jA sAm TuGa U zLu,Ja SaM mOrA u SnU............i ŽiVoT Mi sE gAsI bEz LjUbAvI!!!!!

Free Web Site Counters
Get a Free Web Site Counters




Get your own glitter and more at BlingyBlob.com


:

NAJBOLJI BREAK I HIP HOP KLUB:
MEGABLAST
ATOMIC DANCE FACTORY
URBAN MOVES
D N F
STYLE FORCE
DOXA
D-VISION
K-7
TINA
BRAVO
pollcode.com free polls



MALO SLIKICA:image hosting file

image hosting file

MySpace

MySpace

Friendster

Friendster

myspace layout

myspace layout

Blog images

Blog images

Bigoo

Bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

image hosting file

image hosting file

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo





ABAUT ME:

AAmazing
LLuxurious
IIrresistible
NNew
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors

NAME:starci su me(nažalost)nazvali Alina
NA OVAJ PREKRASAN DAN SAM DOŠLA NA SVIJET:1.5.1993.
ŠKOLA:OŠ Ante Starčević
MAIL:alinchy6@net.hr
MSN-alinchy6@net.hr
-moj život je hip-hop,to je nešto što neopisivo obožavam,plešem u P.K.Megablast,naj klubu na svijetu
MUSIC-slušam sve što je dobro,uglavnom hip-hop,al znam i cajke i rock,...
FRIENDS:moje best frendice su Martinica loodacha(najspaljenija cura na svijetu) i Ana,al imam naj društvo na svijetu:SSM(sedam sexy maca-Martina M.,Anita,Iva R.,Marija,Iva S.,Martina Z. i ja),njaslađa cura na svijetu:Iness,Simona,Chola(moja susjedica),..
Frendovi:-iz škole-Marko,Božo,Stipe,Macukić,Pačo,Boltek,Mario,Marko,Keko,Neven,Matko,...
-s mora:Ivek,Haris,Sven,Vex,...
-iz Megablasta:Raich.Dino,Đani,Agim,Lex,.....
HOBI:hip-hop(dance)
NAJ MJESTO ZA IZLAZAK:Saloonsmijehnjamiheadbangmahroflkissrolleyesludhrvatskalud:zujo

LINKIĆI:

moj bombonchek....ne$$smijehcereksmijehblabla

....novljanke..heh...zakon blogsmijehpartywave

........heh...shakirin najveći fan.....smijehdead

....jaguarsmijehzujosmijeh

Larchy..D..smishnica

zakon cure....hiviniasmijehzujowink

eh michaelica,moja smišnica...deadcoolsmijehzujo

....lalavica...naughtykissroflsmijeh

.......bigerica.....zakon hip-hoperica...hehcoolsmokin

....nina i dora...heh...zakon cure,zakon blogsmijeh

...neshvatljiva..i njen frend,lolsmijehsmijehsmijehsmijeh

ponedjeljak, 09.04.2007.

ISTINA

Ovo će mnoge blogere jako iznenadit.............ali ipak sam odlučila da to podijelim s vama!!!!Ja sam do sedmog razreda živjela u Dubravi i išla u Osnovnu školu doktora Ante Starčevića!!!!!Ali,onda su moji starci kupili stan u Španskom i mi smo se preselili,a ja sam krenula u Osnovnu školu Prečko!!!!!!!Cijelo ljeto sam plakala zbog spoznaje da na jes4en više neću biti cekaćica,nego ću biti u nekom 7.b razredu!!!Iako sam ja u tim trnucima bila osoba koja je najviše na svijetu mrzila svoje roditelje,ja ništa nisam mogla promijeniti!!!!!I,tako sam ja najesen krenula u novu školu!!!!Nisam bila jedina nova učenica,nego je došla još jedna!!!U početku se činila kao jako simpa cura,mislila sam da mi je ona spas da nebudem sama na svijetu!!!!Ali,s vremenom sam se udaljila od nje i sprijateljila s drugim curama iz razreda!!!!S njima sam si bila odlična,takozvane best frendice smo bile,iako one naravno nisu mogle zamijenit moje društvo iz Dubrave!!!!!No,one su krale u hotelu Antunoviću i ja sam saznala pola istine od nekog drugog,a onda su mi one rekle!!!!!Ja nisam mogla vjerovat,a pogotovo zato kaj ih je ulovila policija!!!!!J a sam tu tajnu čuvala mjesec i pol!!!!!Ona druga nova cura je bila potpuno izolirana,nitko se skoro nije družio s njom,a meni je nje bilo žao!!!!!Jednom kad smo se vraćale s treninga,rekla mi je da moje takozvane best frendice svašta prićaju o meni!!Ja sam na to pukla i rekla sam joj da one kradu i da ih je ulovila policija!!!!Ona je obećala da to neće nikom reć,ha ha!!!!!!!!Već sljedeći dan je to iskoristila protiv mene i zauzela moje mjesto u društvu!!!!Ali,to nije bilo sve!!!!One su mi dolazile u zgradu,lupale po vratima,pisale prijeteće poruke i prijetile!!!!!Zbog toga ja tjedan dana nisam išla u školu!!!!!Na kraju je mojoj staroj puko film i ona je rekla da ja to neću više trpit i pogodite kaj je bilo!!!!!Rekla je da me vraća u moju staru školu!!!!!!!!!!!!!Nemate pojma koliko sam ja bila sretna!!!!!!!!!!!!!Istina,svaki dan putujem od trešnjevke(tam mi baka živi) do dubrave u školu,al meni to nije problem,zato kaj sam sa svojim društvom koje obožavam i jer sam zbog toga najsretnija osoba na svijetu!!!!!!!!smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
pu$$ach od @linchy



| komentari (159) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.