A l i e n ˙ T w e e t y



NOVA GODINA

IPAK NAJBOLJE KOD KUCE.....

Play post (SWF):




Listen (MP3):




Tekst

E bok svima, evo mene nazad.
Bio sam naime ovih dana na novogodisnjem partyju na jednoj planeti tu u blizini, u sistemu Proxime Kentauri.
Slavila se nova svjetlosna 100 006 godina. Nova svjetlosna inace pada 12 dana poslje pravoslavne.
Ovo mi je bilo prvi put da nisam slavio ni kod kuce ni na Zemlji. I mislim da to vise necu radit. Party je bio skroz bezveze.

Mislim, klopa je ustvari bila relativno okej; ne ono da se najedes, ko na mojoj planeti, da se iznese juha, pa sarma, pa macka sa raznja, nego onako vise Uranski stol. Raznih stvari, pa si sam slazes sendvicice, na tost sa Aldebarana... bilo je dobrih stvari, radioaktivnih crvi, stokrilnih insekata iz Oriona, tisuconoga sa Plutona, buljookih larvi, antismjese za tovne svemirske pilice, i odlicnog cetverodimeznionalnog prsuta tako tanko narezanog da su samo dvije dimenzije ostale...

Za cugu je isto bilo svega, od domace gljivovice, preko vina svih boja, do piva svih temperatura - od apsolutne nule do preko milion stupnjeva.

Znaci, klopa ok, cuga ok, nego atmosfera... Atmosfera - uzas!

70% metana, 20% propana, 10% butana.

A jos najgore u wc-u - cisti amonijak! Mislio sam da cu crtj dok sam se popiskio. Sreca da sam pio infra zeleno vino, a ne pivo, pa nisam dugo piskio; inace bi uginuo od smrada, i osto tamo lezat ko kaki mrtvi 'tic. Ko da me je pticja gripa pokosila. Ili neko dijete s prackom, ko mog zemaljskog polubratica kojeg su poslje morali izrucit Evropskoj Uniji, ko kakvog ratnog zlocinca. A decko bio posten vrabac, skroman, gledo svoja posla. Sto kazu, ne bi mrava zgazio a da ga ne pojede. Dusa od vrabca.

Nego, da se vratim, sta je na partyju meni najvise falilo u atmosferi: ima metana; ima propana; ima butana; ali nema tetra-hidro kanabutana, Ili kako ga mi u svemiru krace zovemo, THC, mog rodnog plina, to jest glavnog plina na mojoj planeti. Ni za lijek!
Zato nisam lako diso. I zato party i nije bio groovy kako ja volim. A ja zaboravio ponijet prirucni generator THC-a koji inace uvijek nosim. To jest zaboravio sam ponijet punjenje, komprimirani THC, ili takozvani kanabit. Imao sam inace u letecem tanjuru svu opremu, i filtere i sve, samo nisam imo najbitnije, grumen kanabita.

Zato smo se draga i ja morali ubit cugom.
Ja sam dero po svemu, a najvise po otrovnom pelinkovcu i infra zelenom vinu, a Draga je ljustila gljiivu, samo je izvrtala stamplove, jedan za drugim.

Malo pred ponoc, po staroj svemirskoj tradiciji, je pocelo odbrojavanje, jedno cetri sata prije. Sto hiljada, 99 999, 99 998, 99 997, 99 996, 99 995… i tako redom. Svi u glas, kako to svemirska ekipa voli. Meni to opce nije bilo fora, da se krece od tako male brojke. Lako je to. Kod mene na domaji, krecemo od milijun. Pocnemo negdje oko petnaestog u podne.

Poslje, kad smo se u sitne sate vracali ubijeni kuci, imo sam sve neke pehove sa NLO-om. Neki bi rekli nije ni cudo, kad sam vozio zmirecki. Al nije mi to prvi put. Em su inace sanse da te nesto pogodi u svemiru nevjerojatno nevjerojatno male, em jednostavno nisam mogo gledat. Bio sam pre pre mrtav. Nego u nekom trenutku osjetim da mi nesto piri po licu. Zmirim tako i vicem dragoj “de zatvaraj taj prozor, ulazi mi vakum!” Ona nista. Okrenem se, pogledam, ona se izvalila preko cjelog zadnjeg sjedista, ne zna za sebe, onak u snu ispovracala ganc nove presvlake i kvake na vratima… al prozor joj nije otvoren. Kad ono vidim zapravo sofersajba naprsla. Neki meteorcic kvrcnuo u sajbu i sad se napuklina siri malo po malo… Onda jos poslje probusim gumu na neki asteroid, jebem mu ja mater malu i ostru. I to tu kod Jupitera, samo sto nisam stigo vamo… e jebiga, peh kad oce oce.

Zato sam ja sretan da sam se vratio na moju drugu najdrazu planetu, Zemlju. Jedino na Zemlji je tetrahidrokanabutan kvalitete ravne nasoj domacoj. Iako ovdje ne raste sam od sebe u atmosferi, ko kod nas, nego moras nekog znat, ko ti moze nabavit. Sreca pa imam dobrih drugara. Evo bas sad mrvim pis kanabita dok vam ovo pricam, za pred spavanje. To zderem pa u krevet. Pusticu neki video da me podsjeti kako mi fali moja draga, i uzivat, dok ne zaspem. Laku nooooc!

------------------------ Komentari (25) - Pokazi komentare - Isprintaj - # - - Share - Share on FriendFeed






<< Arhiva >>

Komentari On/Off

O meni

Ime mi je ttTwwwýtý×××, za moje Zemaljske prijatelje sam Alien Tweety, i ovo je moj mali audio blog.
Dolazim sa planete Twý×, i na privremenom sam radu i skolovanju na vasoj planeti.
Uz svoje mnogobrojne druge studije, ovdje na Zemlji studiram primitivne kulture, antropologiju, etnologiju, i zemljologiju.
Imam 1008 1009 godina, sto znaci da sam jos vrlo mlad,
ali sam ipak vec vrrrrrrrrlo pametan! I lijep!!!

Moja najdraza draga:

:*

toplo preporucujem:

Celestia


Intergalakticki kontakt

alien [AT] alientweety [DOT] info

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


online