Tko je Alicia Keys

Rodno ime Alicia J. Augello-Cook
Poznat/a i kao Lellow
Rođen/a 25. siječnja 1981. Manhattan, New York City, New York, Sjedinjene Američke Države
Žanr/ovi R&B, soul, neo soul, jazz
Zanimanje glazbenica, tekstopisac, pijanist, skladatelj, producentica, aranžer, glumica, redateljica glazbenih spotova, filantrop, autorica
Instrument pjevanje, glasovir/klavijature
Djelatno razdoblje 2001. - danas
Producentska kuća Menart Records
Web-stranica www.aliciakeys.com

Sve i svašta

A - alicia keys
B - bubi (moj pesek)
C - cvijet (tog sam se prvog sjetila)
D - doktor dolittle
E - evil (konj moj lijepi)
F - fergie (ok je)
G - glupače iz moje škole bang
H - hrana (njam njam) njami
I - jedno od slova u imenu alicie keys
J - jahanje smijeh
K - krava koja nam daje mlijeko
L - lunapark zujo
LJ - ljubav cerek
M - nešto moje nut
N - nugat (njami)
NJ - njah (česta riječ kod mene)
O - oprosti (jedna od čerobnih riječi)
P - poljubac (prvi je najvažniji kiss)
R - ribe (slatke)
S - sladoled (još jedan njam)
T - teresa (alicina mama)
U - uvala (bazveze)
V - vino party
Z - zima (brrr)

Koliko vas je bilo na mom blogu od 25.10.2008.

Free Site Counter
Free Site Counter

Sat

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off

DIZAJN BY:: alicia keys

KOSTUR DIZAJNA BY: SVE FREE ZA BLOG!

Linkachi

Riri Fenty

još jedna Alicia Keys

jedna igra s ponijima

o mojoj malenkosti...

zovem se sonja
idem 7. raz
prezime sam zaboravilaXD
živim u zagrebu
imam peseka i konja (na hipodromu)
volim: aliciu keys
sladoled
životinje
more
TV
komp
svoje frendove i frendice
leptire
.........
ne volim: bube
svoje dve sestre
sok od naranče
školu (ludnicu=P)
horore
tokio hotel
.........
slušam sve
naj zabava mi je jahanje
i to je to...

ponedjeljak, 13.10.2008.

novi blog....

ovo je fan blog o a. keys.............
pisat ću uglavnom o njoj i možda malo o sebi.........................
neznam kaj da još napišem u ovom postu pa idem..................
pozz



| budi vrijedan (0) | ili lijen | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.