< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Opis bloga

o mojoj the best pjewačici (the best: Alicia i RiRi) Aliciji i o meni!!!!


SWATKO TKO MI OSTAWI 10 KOMENTARA IDE MI U LINKICHE!

Mjuza...


Free Music

Free Music



Free Music javascript: void(0);
Pogledaj

...pOsJeTi...

Moj blogach o RiRi
Zakon blogach
Dizzewi
Super blog o Aliciji

ANKETA!!!

Kakaw mi je blog?
THE BEST
ZAKON,ALI JE MOJ MALO BOLJI
MA SWE 5
SUPER
OK
TAK TAK
MALO GLUP
  
pollcode.com free polls

...WiDeI...




...sLiKiCe...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

© ALICIA K€YS
Design: Tonia




...xxx...~NjU pOsT~...xxx...

Moj blog s awatarima...klik
Hey piplesi...puno hwala na 115 komowa (možda još netko bude komao na stari post) .Sada je na redu nju post yesyes .Owaj post nije o Aliciji,nego je "poswećen" (ha-ha) meni.Let's start!Dakle,jučer (nawečer!!!) je bila Noć Vještica...meni je draže Halloween...Luka B. je pozwao nas,šestaše na Halloween Party...bilo je zakon iako nas je bilo samo 10-tak...gledali smo Uljeze do pola a onda otišli wan...skoro swi smo bili maskirani,a swe cure osim €m€ su bile wještice...onda su dečki wampiri,i neki nemaskirani,lowili nas cure po mraku...JBT Luka B. je prestrašio Mene i Maju skoro smo pale na pod...Zatim su Brunči,Maja i Fančeska išle po kućama,preko zbrane Lukine mame...zatim smo to otkrili i htjeli smo ih tužit...ali mi smo odustali (ipak smo frendowi) a Iwana je ustrajala u tome...onda su one podijlije slatkiše,a Iwani nisu htjele dati...heh...al su ju zeznule...To je to...par slikica...
Webfetti.com


Webfetti.com



ZA KRAJ ALICIJINA SLIKA:
Image and video hosting by TinyPic

POST GOTOW...NEW POST NAKON 150 KOMOWA...


01.11.2008. u 09:54

|….colorful…(310) | …music… | =) |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.