Passenger

Jučer sam bila u SPSu s društvom. Detaljniji opis ovdje.
Bilo je super. Jako jako super. Možda sam zbog tog super provoda i brćkanja u Vjxovom bazenu pokupila GNOJNU ANGINU!!! O da o da o da headbang
Trebaš bit posebno talentiran za to. Biti cijele školske godine zdrav ko dren i onda se po praznicima razboliti. I to pred girls night out. Konačno smo se dogovorile sve cure kako ćemo muškarce spakovati i otići na mjesta gdje se piju koktelćići (jel tog uopće ima u NG?). Pa...dobar provod cure! Ja ostajem doma s temperaturom 38-39°C, i kanticom u koju pljuckam. Naime, ni gutat ne mogu. Koja ironija. Jedva gutam čokolino a moram piti one konjske tablete koje su (citiram majku) veće od tampona za žene koje su rodile. Vrlo slikovito. I tako ležim pred kaučem (God bless, klima je tu), pa na klimavim nesigurnim nožicama dopuzam do wc-a, pa do sobe, pa legnem i slušam glazbu psihodeličnih vremena doživljavajući svoja, sasvim posebna psihodelična iskustva. I to čak bez LSDa! Vidim razne bojice, pa onda kamenje pada na mene, pa se ljudi čudno smanjuju i sve je nekako čudno mekano. Jel imao tko još ovakva iskustva pri visokoj temperaturi ili mogu pravac Vrapče?
*np Letu štuke- minimalizam
Zašto ljudi imaju potrebu podjeliti s ljudima informaciju što upravo slušaju?
Napisat ću maturalnu radnju o tome rofl
Ne,već ja znam o čemu ću pisati. O bunici, velebilju,slaku, muškatnom oraščiću i ostalim drogama koje su oko nas a ni ne znamo! Haha! *smijeh u stilu ludog znanstvenika pod temperaturom*
Imajte razumjevanja za sve lapsuse calami koji bi se trebali zvati lapsus typcovnicui.
*Alice kihne i raširi oko sebe milijune malih bića*
Prestajem pisat. SKužila sam da buncam i da mi se ista pjesma vrti po stoti put. I to ova iz naslova.

PS:Bajadere su fuj!

29.06.2006. u 19:30 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.