Cute Friendster Layouts Hello vampiri!!! - *** Lion and the lamb *** - Blog.hr

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Lynkichi

...Are you afraid...

New Moon: Bit će ti kao da nikad nisam postojao

^^My Life^^

new moon girl =)

......Emmett Girl.........

... Dovoljno za zauvijek...

JustKid

cerek Alice & Jasper cerek
Image and video hosting by TinyPic

Bella & Edward
Image and video hosting by TinyPic

Bella & Renesmee
Image and video hosting by TinyPic

Awwww.... vidi ih što su sllatkiii...
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Evvo moji naj guys.... Jasper i Emmett-kraljevi xD


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




credits
murderscene
xxxx
Hello vampiri!!!
četvrtak, 28.05.2009.
Jeste mi živi??? Ja nisam. xD
Nešto sam pospana... Elem... kontrolni iz Fizike nije najsretnije prošao, bar za mene (Adnu ćemo izuzeti :)
Vjerujte mi da ne želite znati šta sam dobila. Kako god, izgubila sam sve nade za peticu... Ali šta se može. Sada, kada je Fizika završila, mogu se posvetiti...
Matematici.... xD
Ne brinem se ja za matematiku, ali ipak se ne želim osramotiti pred razrednicom...
Ali to ne znači da neću naći vremena za blog!!! Upravo namjeravam mijenjati dizajn (molim nekog da mi kaže kako se to radi... još se nisam baš uhavizala ovdje xD) i postavljati slike...
Što se kommova tiče, molim sve kojima ne kommam baš najviše da mi oproste, jer sam zbilja još uvijek u gužvi, ali kad sve prođe, od mene kommove možete očekivati puno više nego sad... hvala onima koji su mi "odani" uprkos reduciranom broju komentara... xD
U svakom slučaju, nadam se da ću uskoro naći vremena... Haah... to govorim otkako sam napravila blog xD
Eto opet sam se raspričala

| 14:55 | Komentari (47) | On/Off | Print | # |