Cute Friendster Layouts Forever starts... three, two, one... NOW!!! - *** Lion and the lamb *** - Blog.hr

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Lynkichi

...Are you afraid...

New Moon: Bit će ti kao da nikad nisam postojao

^^My Life^^

new moon girl =)

......Emmett Girl.........

... Dovoljno za zauvijek...

JustKid

cerek Alice & Jasper cerek
Image and video hosting by TinyPic

Bella & Edward
Image and video hosting by TinyPic

Bella & Renesmee
Image and video hosting by TinyPic

Awwww.... vidi ih što su sllatkiii...
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Evvo moji naj guys.... Jasper i Emmett-kraljevi xD


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




credits
murderscene
xxxx
Forever starts... three, two, one... NOW!!!
srijeda, 13.05.2009.
Haj pipl!!! Nemam pojma šta me je inspirisalo da počnem, ne znam više ni sama koji po redu blog. Vjerovatno film i knjiga "Twilight" koji su me naprosto oduševili, ali ipak ne bih rekla da je to jedini motiv... Nisam pisala blogove odavno, a sad će i praznici (da, baš... za SAMO mjesec dana) pa da malo ubijam vrijeme. Ne morate se brinuti, blog neće biti samo o Sumraku. Bit će nešto i o Mladom Mjesecu i Pomrčini, a bogme i Praskozorju. Hahaha... Šalim se naravno... Pisat ću o (dosadnom) gimnazijskom životu, o muzici, i zapravo svemu što mi padne na pamet... Inače sam Iz Zenice (BiH) i zovem se Ilhana obavezno sa KRATKIM A jer ne podnosim kad me neko zove Ilhaaaaana. Zvuči odvratno. Ali da ne bih nikome komplikovala život, možete me jednostavno zvati Nana (također s kratkim a). No, dobro, evo ovo ja opet nešto blebećem. Neka me neko zaustavi.
| 15:15 | Komentari (1) | On/Off | Print | # |