Ovdje imate 8 pjesma meni su sve naj. Pa ako vam se da polušajte. :DD


MJUZA :DD


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



mala pravila.

1. dok si na mom blogu ostavi pokoji kom

2. ne vrjeđaj sadržaj mog bloga i tako dalje i tako dalje

3. UŽIVAJ!!!!!!

  siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2010 (3)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

eeeeiii...hello ja sam Alice. nadam se da vam se sviđa moj blog. trudim se da bude što bolji.kiss

Linkovi

Dnevnik.hr
Blogovi koje često posjećujem:

Image and video hosting by TinyPicIt will be as if I never existad

Image and video hosting by TinyPicCullen 4ever

Image and video hosting by TinyPicGG
Image and video hosting by TinyPicVictoria
Image and video hosting by TinyPic....Mrs. Emmett Cullen...
Image and video hosting by TinyPic
Esme Cullen
Image and video hosting by TinyPicRosalie Hale Cullen
Image and video hosting by TinyPicHappy little girl
Image and video hosting by TinyPic^^^ Adam´s LiL mOnsteR xD ^^
Image and video hosting by TinyPicKlančo!!!

Video news portal Nove TV


Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 03.01.2010.

Upoznavanje

Veliki pozdrav!!

Ja sam Alice i ovo je moj drugi blog. Prošli blog sam izbrisala jer mi se više nije dalo pisat. A sada me opet obuzela želja pošto nam je došo New Moon!! Jupiiii... moja BFF BSF (samo u filmu) otvorile smo zajednički blog pa malko skoknite do njega. ---------> http://bestvampiresisters.blog.hr/. Pa ako imate vremena komajte. Željela bih pozdraviti Bellu koja mi radi pre pre pre divne dizzove, a potom i moju bff Bellu. Nakon njih pozdravljam i svoje vampireke a i neke ljudeke...

Esme, Rose, Carlislea, Nessi, Victoriu i Jane i na kraju Nori...
A posebni pozz šaljem Jasperu, Edwardu i Emmettu!!!
To bi bilo sve od mene za danas ne zaboravite komat i recite o čemu bi htjeli da pišem!!

Alice vam šalje big hug!!
Voljam vas puno kisseka...!!! <3 <3...


to su slike posvečene mojim dvjema Bellama

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

A ova svima nama
nemojte se ljuti šta nisa stavila slike posvečene i drugima ali to ću drugi put

Image and video hosting by TinyPic

P.S. ne zaboravite komati

ALICE!!



| Komentari (33) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.