Selfhealing

petak, 21.12.2007.

za moju mamu

Hej, majko!! I pozdrav Mici, znam da skupa citate.
S obzirom da ti mail ne mogu poslat, zato sto ga ne znas citat, cini mi se da je ovo najbolji nacin da ti kazem kako nam je ovdje u deutchlandu, mossingenu i fichtenstrßse broj 10.

Prvi dan
Posto smo si mahale u zagrebu, otisle smo na sve moguce one preglede, morala sam cak skinut cipele. U 12 i 10 smo se ukrcale na avion, s tim da smo usput nasle drustvo ko iz snova. bakice oko 60-70 godina koje isto lete prvi put, idu rodbini u njemacku, a prije su isto ko i baka, radile u njemackoj.
baka je bila napeta kad smo dosle u avion, al sam ju uspjela malo zapricat, pa nije ni osjetila kad smo poletili. poslije je rekla da kak uopce nije strasno. Letjeli smo iznad alpi, pa smo malo gledale kroz prozor.. uglavnom, let je trajao 55min, i u 15 do 2 smo dosle na aerodrom u stuttgart.
Izasle smo iz aviona, dosle na aerodrom, nigdje nikoga, samo jedan covjek koji je pregledao putovnice.
I krenemo mi prema torbama. Dodje moja torba. I torba od jedne nove bake, pa torba od druge nove prijateljice, ali bakine torbe nema.. a u njoj je meso! ja si sve mislim da ce svaki cas doc policija i uzet baku.. a katastrofa! ali ipak, medju zadnjima, evo i te torbe.
cim smo izasle iz medjunarodnog prostora, dosli su pavicici i isli smo na kavu.
tad sam ti poslala poruku.
i mogu ti rec da i sad tesko pisem s ovim noktima!
poslije toga smo isli k masi i alenu, popili kavu i tamo, pa se spremili svi skupa i isli u stuttgart na "vajnahcmart" sto je bozicni sajam, najveci u europi. I stvarno hje prekrasno.. imam par slika, pa ces vidjet. Inace, ne slikamo se puno.

Drugi dan je teta imala slobodno, pa smo isli u roitlingen, malo u shopping, svakom nesto kupili, meni narano najvise.. kupila sam skijaske hlace za 130kn, a takve kod nas nikad ne bih nasla cak ni za 500. super su!
isli smo u crkvu i na taj vajnahmart, jer se odrzava u svim gradovima u njemackoj. bilo je super.
teta i tetac i baka se izgleda dobro zabavljaju. kartaju se i razgovaraju po cijele dane.
inace, moram spomenut, kad je tetac cuo da dolazimo, preokrenuo je cijelu kucu, dejanovu sobu su preuredili, kupili novi tepih, kuhinju preslozili, sve iz regala se moralo prat.. uglavnom, bila je opca panika.. dejan veli da je bilo uzasno s njim zivit tih zadnjih tjedan dana..

treci dan smo bili u mössingenu, malo po trgovinama, pa u aldiju, to je trgovacki centar, nakupovala sam toliko cokolada i bombona da kad sam probala od svega po malo, slabo mi je bilo. Dikmans sam kupila! 32 komada!
Navecer me je dejan vodio u taj birc gdje on radi vikendom, pa smo tamo bili do 2 ujutro..

cetvrti dan, to je bilo jucer, nismo isli nigdje. teta je radila ujutro, baka i tetac su prali zelje i kuhali rucak, dejan je tek dosao s posla oko 7, a kako smo dan prije jako malo spavali, on je bio umoran..

danas idemo u kaufland. i to sad.. budem jos pisala..
pusa majko.
i vidis di ti ispod teksta pise: komentari? e , na to kliknes, i napises mi odgovor ako imas kaj rec!

- 11:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Selfhealing is something that you try to do yourself, but somehow i´m just not good at it...

Linkovi

  • first they ignore you,
    then laugh at you,
    then hate you,
    then they fight you,
    then you win...

"Can You Deal With It?"


  • There must be somebody
    Who'll make love to me
    Blow the rules away
    Trash these yesterdays

    Live in sympathy
    Use psychology
    To find the twist in me
    Can you deal with it?

    A recent enquiry
    Showed no boundary
    Love's the only way
    Can you handle it?

    Can you deal with it?


    Can you deal with it?
    (when you ain't sorry...)
    Can you deal with it?
    (for all that you apologize)
    Working up to something
    I know you're up to something

    Can you deal with it?
    (something's got to happen)
    Can you deal with it?
    (something's got to get me up)
    Can you deal with it?
    (nothing ever happens)
    Can you deal with it?
    (nothing's ever good enough)