...Broken Soul...

ponedjeljak, 30.07.2007.

NOĆ VJEŠTICA

PART THREE

Vrisnula sam. Ta osoba se okrenula prema meni i izišla iz mraka... Kad sam vidjela tko je to, zamalo sam se srušila. U crnoj pelerini i sa okrvavljenim nožem u rukama stajala je Andreina... Moja sestra.
''Koji kur...'', poče Melody.
Andreina se nije obazirala na nju. Zabola je nož u Estelleine grudi i počela ga povlačiti gore-dolje. Alexis i Melody su počele vrištati, no nitko nam nije pritekao u pomoć. Nitko nas nije čuo...
''Pusti ju!'', vrisnu Lujiza.
Poželjela sam i ja nešto reći, no glas me je izdao. Suze su mi tekle niz lice. Ne zbog Estelle, nego zbog moje sestre... Što ona to radi?
Gurnula je ruku u ranu na Estelleinim grudima i idućeg trena izvadila njezino srce na dlanu. Pomislila sam da se nalazim u noćnoj mori i da ću se svaki čas probuditi... No to se nije desilo. Moje su prijateljice vrištale, no nitko od njih se nije usudio pritrčati i spriječiti Andreinu... A sad je već i bilo kasno. Estelle je bila mrtva. A moja je sestra nožem rastrgnula njezino srce na tisuću komadića... Svi su popadali po podu. Imala sam osjećaj da sam upala u neki loš film.
''Ja idem po Toma i Gligorićku!'', uzviknu Lujiza, istrčavši napolje.
''Andreina!'', zavrištala sam, potrčavši k njoj. Otela sam joj nož iz ruku i pograbila ju za ramena. ''Što to izvodiš?!''
Tek tad sam primijetila njezino lice... Njezin pogled... Oči su joj bile potpuno bijele, tako da joj se zjenice nisu ni vidjele. No nisam ju prestala drmusati. ''Andreina, pogledaj me! To sam ja, Lexy! Tvoja sestra!!!''
Iznenada, Andreina se zatetura i uhvati se za glavu. Izgledala je kao da trpi jake bolove. Vrištala je. Melody i Alexis su vrištale zajedno s njom.
''Izlazi!!!'', derala se Andreina. Pala je na pod. Bila je potpuno bez svijesti.
''Andreina!'', uzviknu Melody.
Istog trena, iznad nje se pojavila neka čudna svjetlost... A onda se ta ista svjetlost preobrazila u jednu priliku sa kukuljicom preko lica. Zapravo, to stvorenje nije imalo lice... Nije imalo čak niti tijelo.. Lebdjelo je u vazduhu, zamahujući oštrim nožem.
''Osveta će biti moja'', procijedi kroz zube, pogledavši u mene.
''Tko si ti?!'', vrisnu Alexis.
''Uskoro ćeš doznati'', odvrati on. Ili ona... teško je reći. Potom je to nešto zamahnulo rukom prema meni. Iz njegova dlana poleti mlaz plave svjetlosti... Poleti prema meni. Ta me je magija pogodila posred grudi. Vrsinula sam od boli. Cijelo tijelo me je boljelo... Cijelo tijelo. Pala sam na koljena, boreći se za vazduh.
''Lexy, ne!'', uzviknula je Alexis uplašeno.
''Upomoć!'', derala se Melody.
Prije no što sam se onesvijestila, vidjela sam Gligorićku, Lujizu i Toma kako dotrčavaju u spavaonicu. Gligorićka se borila sa onim stvorenjem, a Lujiza i Tom su joj pomogli. Alexis i Melody su ga gađale porculanom i to je sve čega se sjećam... Poslije je bio samo mrak. Samo Tama. I bol... Samo san koji je izgledao kao da će trajati vječno...

***

''Probudila se! Napokon!'', začula sam Lujizin glas.
''Kako se osjećaš, Lexy?'', upitao me je Lucius.
Promeškoljila sam se i lijeno otvorila oči. Ugledala sam Alexis, Luciusa, Lujizu i Toma kako stoje kraj moga kreveta. ''Ufff... nikako. A gdje se ja nalazim ako nije tajna?'', upitah, uspravivši se.
''U bolničkom krilu'', odvrati Lujiza. ''Spavala si puna dva dana.''
Zinula sam. ''Dva dana?''
''Tako je'', reče ona.
''Što se dalje desilo?'', upitah. ''Tko je bio ono pod kukuljicom?''
Lujiza je uzdahnula i pogledala u Toma, a zatim je opet skrenula pogled na mene. ''Ne znamo. Uspjeli smo ga otjerati, no nismo otkrili tko je'', rekla je.
''A Andreina?'', upitah. ''Kako je ona?''
''Ona još spava'', objasni mi Tom. ''Hvala Bogu.''
Morala sam se nasmiješiti.
''Slušaj, Lexy... Andreina je ubila Estelle jer je bila pod nečijim činima. No ona nije ubila Alaseu i Lenu'', reče Alexis. ''Sigurno nije. Ja sam bila s njom i za vrijeme Alaseine i za vrijeme Lenine smrti.''
''No ako nije ona... tko je onda?'', upitah.
''Ne znamo'', reče Lucius. ''Ali moramo saznati i to što prije.''
Kimnula sam glavom. ''Slažem se. Moramo stati tom čudovištu u kraj.''
''Pa, sa ovako sjajnim crnim čarobnjacima kao što su Lujiza i Voldemort...'', poče Alexis, okrenuvši se prema Lujizi i Tomu. Zbunjeno sam ih pogledala.
''Napokon netko pametan tko me zove Voldemort!'', uskliknu Tom.
Lujiza ga je dodirnula po obrazu. ''Ako baš toliko želiš, i ja ću te zvati Voldemort'', nasmiješila se, a potom ga poljubila. Alexis i ja smo počele proizvoditi zvukove kao da ćemo povraćati, što bi se pored njih dvoje lako moglo desiti.
''Čak ih je i Gligorićka pohvalila'', reče Lucius, ne obazirući se na nas.
''Ti nazivaš ono pohvalom? Rekla nam je da je znala da smo pijane krvopije stvorene za crnu magiju'', podsjeti ga Lujiza.
''Naravno, nije izostavila ni ono; sunce vas ne grijalo'', dodade Tom., zagrlivši Lujizu preko ramena. Oni fakat ne mogu izdržati da se ne pipkaju.
Nasmijala sam se. ''Vjerujte mi... s njezine strane, to je pohvala.''

P.S. Dobila sam zadatak napisati štafetu na Maggie, ali sam to ipak odlučila napravit ovdje... Nadam se da vam to ne smeta.
Evo, sad trebam stavit deset stvari o sebi:

1. Maggie (a i Lexy) i ja smo u mnogočemu slične. I ja, poput nje, stalno upadam u nevolje i volim se šaliti. Zbilja se pronalazim i u njoj i u ovoj priči (samo što ja nisam ubojica i nisam žedna krvi, hehe). Drago mi je što sam ovo počela pisati i upoznala sve vas...
2. Prije uopće nisam bila HP fan. Nisam pročitala niti jednu knjigu. Istina, filmovi su mi bili OK, ali ipak... Otkud ja onda u HPFF-u? Pa, tražila sam slike za svog mlađeg buraza i naletjela na jedan takav blog. I tako je sve započelo...
3. Moja najveća mana je ta što nekad nemam snage reći istinu, nego se izvlačim lažima i petljam.
4. Potpuno sam impresionirana Egiptom i svemu što ide uz njega. Zato sam odlučila da dio radnje u ovoj priči povežem sa njim... Jednostavno me oduševljava.
5. Omiljeni bendovi su mi Nightwish (u kome je pjevala Tarja ), Within Temptation, Black Sabbath, Gamma Ray, White Snake, Iron Maiden, Cradle of Filth, Nirvana i HIM. Mada pretpostavljam da ste za Nightwish već i znali... Mislim, tko to ne bi skužio? Nabavila sam si njihove DVD-ove i sad ih navijam od jutra do mraka, dok moja baba šizi.
6. Sve moje frendice iz škole su, za razliku od mene, šminkerice i slušaju potpuno drukčiju glazbu od mene. Dobro se slažemo i one su fakat cool, ali im se jednostavno ne mogu povjeriti. Mislim, s njima se mogu samo šaliti i zabavljati... ali nemam niti jednu pravu pravcatu frendicu. Bar ne u svom gradu. Ipak, ovdje na blogovima ima osoba s kojim sam se toliko zbližila da ih smatram svojim pravim prijateljima...
7. Jako volim pisati i gotovo uvijek sam puna inspiracije (što se vidi po tome da imam gotovo tisuću blogova). Voljela bih jednog dana čak i napisati knjigu. A dotad, ovdje ću trošiti inspiraciju... :=D
8. Prilično sam drska i volim bezobrazno odgovarati, a neki čak misle i da sam umišljena. Ali nisam. Jednostavno ne vjerujem ljudima.
9. Priznajem, ranije sam voljela meksičke sapunice... ali sad – fuj! Koji sam ja skot bila, ccc! Jedine serije koje sad gledam su OTH i Puna kuća.
10. Omiljene boje su mi narančasta, crna i plava. Sva odjeća mi je u tim bojama... Premda moja baka mrzi kad se odijevam u crno. ''Narkomanko jedna nenormalna!'', često zna reći. Ali, tko ju šljivi...

30.07.2007. u 09:08 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My lost pain...

Never sigh for better world.
It's already composed, played and told.
Every though, the story I write
Everything a wish for the night...

Avril Lavigne - Lo...

Linkovi

Moj drugi HPFF blog
Maggie Armstrong
Amanda Harrison
Rowena Allison
Izabrane
Voldemortova Armija
Alexis Ann Parker
Carmen Hex Oreiro
Melody Jones
Lindsay Peterson
Katie Bell
Lucy
Silver Leonard Ravenwolf

LIKOVI

UČENICI HOGWARTSA

SLYTHERIN


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Alexandra Salazara Avril Ramona Slytherin (Avril Lavigne)
To bih bila ja. A priča oko mog imena je prava tragikomedija: baka, djed, stara i stari se nikako nisu mogli dogovoriti koje će mi ime dati, tako da sad imam četiri imena. Petnaest mi je godina i pohađam školu za mlade vještice i čarobnjake – Hogwarts. U domu sam Salazara Slytherina, što je sasvim razumljivo jer u sebi s ponosom nosim Slytherinsku krv. Tipična sam Slytherinka, a možda čak i gora od ostalih. Mrzim sve koji nisu čistokrvni, a najviše Gryffindore. Stručnjak sam za neoprostive kletve, kršenje školskih pravila i Čarobne napitke. Tragačica sam u metlobojskoj ekipi. Imam ludog mačka Angusa.Svi bi me vjerojatno opisali kao hladnu, okrutnu i mračnu djevojku koja poznaje samo Tamu, ali ja se znam i našaliti kad treba.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lujiza Brown
Moja najbolja i najzabavnija frendica. U Slytherinu je, na petoj godini. Volim ju zato što je uvijek tu da me sasluša, savjetuje i podrži. Fakat ne bih mogla bez nje. Slična je meni, što znači da je stalno u nevolji. Najdraži predmet joj je Preobrazba, dok Travarstvo najčešće izbjegava. Animagus je i pretvara se u pauka, koji je takođe i njezin patronus. Privlači ju crna magija i želi postati moćna crna vještica. Potomak je zle vještice Innocent i naslijedila je dio njezinih moći...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tom Marvolo Riddle
Moj najbolji prijatelj. Na godini je sa mnom i Lujizom, i mogu reći da je zbilja super. Naravno, ne sviđa mi se kao dečko. Pa, ionako je zaljubljen u Lujizu. Kao i svim pravim Slytherini, kosa na glavi mu se diže kad mu netko pomene Gryffindore, mutnjake ili bezjake. No, ipak, on nije čistokrvan. Otac mu je bio bezjačkog podrijetla, i to je razlog zašto ga toliko mrzi. San mu je da postane veliki crni čarobnjak, a u zadnje vrijeme zahtjeva da ga se zove Voldemort.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Andreina Slytherin
Ah, ovo je samo moja starija sestra. Snob, šminkerica i glupača. U Slytherinu je, ali joj svi (uključujući i mene) govore da nije dostojna naše plemenite krvi pošto ne zna izvesti ni najobičniju čaroliju. Čak je i za metloboj izgubljen slučaj. Vjerojatno nikad neće ništa naučiti, ali bolje mi je da šutim, jer bi me ona mogla ubit... Zaljubljena je u Toma, ali ju on ne zarezuje ni pol posto.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Melody Moore
Jedna od mojih najboljih frendica. Zabavna je, pomalo luda, voli bacati kletve bez povoda, mrzi Gryffindore, obožava sve što je neobično. Zaštitni znak joj je crna pantera u koju se i pretvara (neregistrirani je animagus) i koja joj je patronus. Neopisivo joj ide na živce Andreina (to, curo!!!). U spavaonici je sa mnom, Lujizom i Alexis. Od predmeta najviše voli Povijest magije, na čemu joj se zaista divim.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Alexis Ann Parker
Odnosno, jednostavno Alexis. Otkačena buntovnica, rockerica u duši, knjiška moljčica, sarkastično derište, drska i djetinjasta. Jedna od glavnih kršiteljica javnog reda i mira u Hogwartsu (nije ni čudo što se dobro slažemo). Animagus je od rođenja i pretvara se u leptira. Hobi joj je gađati kletvama ljude koji ju živciraju. Zna sve tajne izlaze iz dvorca. Gonič je u metlobojskom timu. Dijelimo spavaonicu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dante Slytherin
Moja sestričina. Izvrsna cura, stvarno se dobro slažemo. Šesnaest joj je godina i u domu je Salazara Slytherina. U početku je bila u Gryffindoru, ali su ju prije godinu dana premjestili k nama, Igra metloboj na poziciji zamjenske tragačice. Voli Napitke, Povijest magije, Preobrazbu i Čarolije. Od konkretnih predmeta dobra je u Travarstvu (barem u onom djelu štrebanja)…Prednosti su joj poznavanje napitaka i raznog bilja, a najveća mana je što se ponekad nečeg uplaši i ne želi dalje.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lucius Malfoy
Dečko koji mi se jako, jako, jako sviđa!!! U Slytherinu je, na šestoj godini. Ima prekrasne plave oči i plavu kosu. Dobri smo prijatelji, ali on vjerojatno ne zna što ja osjećam prema njemu. Nažalost, ima curu. Najdraži predmeti su mu Čarobni napitci i Proricanje, dok metloboj baš i ne voli. Starci mu imaju puno love, pa se ponekad folira zbog toga. To je jedina stvar koja me kod njega živcira. No inače je fenomenalan!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Matt Harrison
Super dečko, Luciusov najbolji prijatelj. U Slytherinu je, također na šestoj godini. Od predmeta voli metloboj i Obranu od mračnih sila, dok se ježi od same spomeni na Povijest magije. Odlično igra metloboj i gonič je u metlobojskom timu. Prije sam bila zaljubljena u njega, pa mi ipak nije svejedno kad ga vidim s nekom curom...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Barbara Wieners
Nova cura u Hogwartsu. Isprva se nismo slagale, ali smo si poslije postale super. Totalno je luda i uvijek je spremna na zabavu. Velemajstorica je u svadjanju. Ima valovitu kosu, pa ju mnogi (cak nekad i ja) zovu Petarda i Atomska. Tada poludi, i bolje je da joj se sklonite s puta. Mrzi skolu, jedini predmet koji podnosi je metloboj. Na mojoj je godini u Slytherinu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Peter Manuel McRowan
Novo... hm, stvorenje u Hogwartsu. Rodom je iz Cesme. Visok je nekih pola metra i zivi je dokaz da su ljudi nastali od majmuna. Ipak, super je. Non-stop je u nevolji, a omiljena zabava mu je zavitlavanje profesorice Gligoric. Stalno upada nastavnicima u rijec i zbog njega bodovi prosto nestaju. Na cetvrtoj je godini u Slytherinu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Flor de Marija Linares
Slytherin, moja godina. Dijeli spavaonicu sa Thanyom i Soniom. Patronus joj je u obliku škorpije, baš kao i animagus. Bauk joj je u obliku feniksa (a ponekad i Matematičarke). Mrzi satove Preobrazbe i metloboja, iako dobro igra. Gadi joj se Saša Ličina, nastavnik metloboja i san joj je da ga gađa Avada Kedavrom. Podrijetlom je iz Mexica, pa zato ima ovako neobično ime.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Narcissa Black
Moja najveća neprijateljica, ujedno i najveća glupača na svijetu!!! Mrzim ju! Slična je Andreini, jedini problemi u životu su joj prištići, skupi parfemi i markirane krpice. Hoda sa Luciusom, iako zaista nemam pojma što on vidi u njoj. Fuj.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Thanya Black
Super cura, iako je Narcissina mlađa sestra. Na četvrtoj je godini u Slytherinu. Potpuno je različita od nje, što joj je veliki plus. Thanyju bi se najbolje moglo opisati kao glamuroznu rokericu. Lako ju je izbaciti iz takta i još lakše naživcirati, ali mi to uopće ne smeta. Obožava crnu boju, a njezin zaštitni znak je crni lak za nokte.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sonia Winslow
Totalno otkačena cura. Prava je rokerica, tako da me ni ne čudi što se dobro slaže sa Alexis i Thanyom. U Slytherinu je, na petoj godini. U spavaonici je sa Thanyom, Narcissom i Dante. Voli mi pomagati oko bacanja uroka na Narcissu. Najdraži predmeti su joj Povijest magije i Skrb za magična stvorenja.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Neven Lepir
Ludak na kvadrat. U Slytherinu je, na mojoj godini. Smiješan je i zabavan, pogotovo kad ujutru dolazi polumrtav na časove. Njegov zaštitni znak je leptir, koji mu je animagus i patronus. Najbolji prijatelji su mu Tom i čokoladno mlijeko.

GRYFFINDOR

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Haley Joy Heron
Jedna od rijetkih Gryffindora koje zapravo i podnosim. Šalim se, Haley mi je super frendica! Potiče iz stoljećima čistokrvne obitelji. Uvijek se smije i predstavlja osvježenje među Gryffindorima. Jako je vesela i simpatična. Iskonska je.

Katie Bell
Mrzim ju, kao i sve ostale Gryffindore!!! Najdraži predmet joj je Preobrazba, a profesori (iako ju ne mogu smiriti) ne mogu poreći da joj taj predmet ide najbolje na cijeloj godini. Mrzi sve Slytherine, pa tako i mene.Od svega u Hogwartsu mi najdraža joj je Zabranjena šuma kao i sve ostalo što je zabranjeno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maya Courage
Na petoj je godini, takođe u Gryffindoru. Upala je u Gryffindor samo zato što je polukrvna, a inače bi trebala biti Slytherin. Stručnjak je za neverbalne čarolije. Naj frendica joj je Haley. Volim ju zadirkivati, no inace je potpuno OK cura. Zapravo, super je. Želi postati aurorica.

RAVENCLAW

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sarah Smith
Simpa cura. Na mojoj je godini u Ravenclawu, što me ni ne čudi jer je jako pametna. Uvijek je spremna na zabavu, ali istovremeno stiže izvršiti sve svoje obveze, zbog čega joj se divim. Ponekad mi malo ide na živce, ali je inače OK. Ima brata blizanca Michaela. Iskonska je.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Michael Smith
Sarahin osamnaest minuta stariji brat blizanac. Njih dvoje su stalno na ratnoj nozi; ne prođe ni dan da se ne potuku. I on ima sve odlične ocjene, ali ne uči toliko mnogo kao Sarah. Igra metloboj na poziciji lovca.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Joanne Wieners
Jedna jako antipatična cura. Mrzim ju! Tipična je Ravenclawka; prava štreberica. Poznaje sve kletve, uroke i čarolije. Stručnjak je za ama baš sve predmete, muziku, plakanje i pisanje referata za koje se dobijaju dodatni poeni. Kad god dobije manju ocjenu ili pak nešto ne zna (što je rijetko), brizne u plač kao ljuta godina. Plakat će ona kad ju ja dohvatim…

Image Hosted by ImageShack.us
Lana Kewell
Jedna od rijetkih Ravenclawki (pored Sarah) s kojima se družim. Po mom mišljenju, trebala bi biti u Slytherinu, ali je klobuk drugačije odlučio. Nije tipična Ravenclawka jer ne voli učiti. Ipak, ima dobre ocjene. Igra metloboj na poziciji lovice.

HUFFLEPUFF

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Arsa Sorrel Secura
Andreinina najbolja prijateljica. Užasno mi ide na živce. U Hufflepuffu je, na mojoj godini. Omiljeni predmeti su joj Skrb za magična stvorenja i Preobrazba, a dobra je i u Obrani od mračnih sila. No, Andreina još ne zna da je Arsa potajno zaljubljena u Toma...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Melissa Brown
Hufflepuff, 4. godina. Čistokrvna je. Najdraži predmeti su joj Čarobni napitci, Obrana od mračnih sila, Preobrazba i Skrb za magična stvorenja,a najgori Povijest magije.Ima dečka Michaela

PROFESORI/OSOBLJE U HOGWARTSU

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dragica Gligorić
Predstavnica Slytherina, ujedno i profesorica Čarobnih napitaka. Ta je žena živa legenda! Rodom je iz nekog hrvatskog sela. Uvijek je spremna za svađu i šalu. Nikad ne zaboravlja i ne prašta uvrede. Stalno sam u kazni kod nje.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dana Božić
Predstavnica Gryffindora i profesorica Preobrazbe. Uopće nije stroga, što nam se svima sviđa. Nikako ne može da zavede red na satu. Mana joj je ta što mnogo krešti kad priča.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Stanko Talić
Predaje Povijest magije, ujedno je i predstavnik Ravenclawa. Jedan je od mojih najdražih nastavnika jer se trudi održati drugarski odnos sa učenicima. Jedina mana mu je to što proizvodi enormne količine pljuvačke dok priča.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Branko Kozomora
Predstavnik Hufflepuffa, ujedno i profesor Travarstva. Rodom je iz BIH, iz Glamoča. Ako ne priča u glamočkom krompiru, onda nas uglavnom smara pričama o biljkama i drugom svjetskom ratu. Omiljena uzrečica mu je:''Vjerovali ili ne vjerovali.''

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Saša Ličina
Došao je predavati metloboj tek prošle godine, i već nam se smučio. Dosadan je, zahtjevan i ponovno, dosadan. Smatra da učenici ne bi trebali koristiti metle prije nego što ne steknu određenu fizičku kondiciju. Pitam se da li je to razlog zašto nas tjera da radimo gimnastiku?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maja Radulović
Profesorica Drevnih runa. Tek je nedavno došla u Hogwarts. Alergična je na krede i opsjednuta je čistoćom. Sumnjamo da ima mikrofobiju.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Albus Dumbledore
Profesor Obrane od mračnih sila. Dosadan je i svima dijeli kazne. Kad Monstrum ode u penziju, on će ju zamijeniti na mjestu ravnatelja.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Greta Simpson
Naša štovana ravnateljica, poznatija kao Monstrum. To vam sve govori...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Majstor Marko
Domar u Hogwartsu. Kad god se desi neki kvar, on je obično miljama daleko od Hogwartsa. Kad god nešto ''popravi'', moramo zvati cijelu vojsku drugih majstora da poprave štetu. Smiješan je.

Image Hosted by ImageShack.us
Madame Nicolson
Bolničarka u Hogwartsu. Ona je najupornija osoba koju sam u životu vidjela.