ponedjeljak, 03.07.2006.

The 6ht year has begon...

Hi!Zovem se Alexandra Jackson.Za prijatelje Alex.Za neprijatelje Jacksonica.Rawenclavka sam.Moja best frendica Morgana je u Slytherinu.Do duše,klobuk je bio malko pripit kad ju je razvrstavao,ali nema veze.U mojem domu se nalazi jedan slatki dečko,Michael Smith,za frendove Mike,koji mene uopće ne kuži,a ja sam u njega ludo zacopana...ah,šta ćeš.Metamorfagus sam.ČAS-ove imam sve O,pa ne mogu odustati od Povijesti magije.Omiljeni predmet su mi Obrana od mračnih sila,Preobrazba i Skrb za magična stvorenja.Imam macu Zeldu,psića Kylea i zmaja Greya.U slobodno vrijeme volim svirati gitaru,a kad sam frustrirana i bubnjeve.Volim surfati i boardati,pa svako ljeto idem na Floridu hvatati valove,a zimu u Aspen boardati.Roditelje mi je ubio Voldemort osobno,tako da živim sama u jednoj kući u čarobnjačkoj četvrti u Londonu.Moj best frend je također sa mnom u Hogwartsu.Da ne bi pomislili da svuda vodim svoje ljubimce,Grey je kod Charlyja Wealeyja u Rumunjskoj,a Zelda i Kyle su u Londonu,gdje ih hrani moj susjed,isto čarobnjak.Najdraža knjiga mi je Winnetou,a film Gospodar prstenova.Slušam rock:Nirvanu,R.E.M.,Simona&Garfunkela,AFI,ponekad Avril Lavigne...naj pjesme su mi Sound of silence i Losing my religion.Ni skater boy mi nije loša.A sad post:


Trčala sam peronom 9 i 3/4 treažeći Morganu u svom tom mnoštvo.Onda sam se sjetila da s njom mogu uspostaviti neverbalni kontakt.Poslala sam joj poruku mislima.

Ja:Gdi si?
Morgana:Okreni se.

I okrenula sam se.Predamnom je stajal moja best frendica,a kraj nje neki dečko koji mi se predstavio kao Ludwig Quagmire.Upitno sam pogledala Morganu,na što je ona odgovorila 'ne sad pogledom'.Pritrčala mi je mala japanka,curka iz moje spavaonice.Ayumi Hamasaki.

Ayu:Hej,mala!-to je bilo upućeno meni.
Ja:Hej.Gdi su ti stvari?
Ayu:Oh...u Beuxbatonu.
Ja:Ideš?
Ayu:Da.Naš,zbog Astrid i stuff...
Morgana:Ali Astridin duh je u Hogwartsu...
Ayu:Znam,ali...
Ja:Zašto mi nisi rekla?
Ayu:Ne znam.Matt je ozlijedio krilo,pa...
Ja:A Harry?I Nami?
Ayu:Ni jedno od navedenih ne ide sa mnom.Idem sama.
Ja:Ostavit ćeš oca svog djeteta i dotično dijete?!A Akira i Mamoru?!Ayu,ti nikad nisi bježala od problema,a uostalom,to četvero ti nisu problem,nego najveća potpora uz mene...
Ayu:Ne znam,svašta sam prošla,i sama i s tobom i s njima...
Ja:Ne možeš jednostavno pobjeći i time sve riješiti...
Ayu:Nije me briga!PROMIJENILA SAM SE,I TO ĆEŠ PRIHVATITI!!!ODLUKU SAM VEĆ DONIJELA I NE MOGU JE PROMIJENITI!!!HTJELA SAM DA OVO BUDE LIJEP RASTANAK,ALI OČITO NEMA SMISLA!!!

I tada me nenadano zagrlila i rasplakala se.

Ja:Šta je sad?
Ayu:Ne želim ići.

Mogla sam i hitjela sam joj reći da si je sama kriva...jezik me zasvrbio da joj baš to i kažem,ali nisam...ipak mi je bila jedna od best frendica...

Ayu:Zbogom.
Ja.Piši mi.


Okrenula se i otišla.Pogledom sam našla Harryja,koji je također bio sav u suzama,poput Ayu.I tada mi je pogled pao na njega.Na Mikea.Tragača naše(rawenclavske)metlobojske ekipe.Ja igram lovca.Ja sam tolko zacopana u tog čovjeka.A on ne kuži.

Morgana:alo!Zemlja zove Alex.Idemo nać odjeljak.

Ušla sam u vlak i otvorila prvi slobodni odjeljak.Ubrzo smo nas troje upali u njega,a prikrpali s nam se Luna,Zara,Roary i Kat(treća članica kvarteta koji je postao trio,jer je Ayu otišla).Morgana i ja samo nosile svoje majice na kojima su bili Bubimir i Lidija.Mike je prošao kraj odjeljka.

Morgana:Zašto mu ne kažeš više?!
Ja:Ima curu.
Morgana:Joj da,onu kuju Pansy.
Louie:Nema više.Nogirao ju je.Rekao mi je.
Ja:On ti je frend?!
Louie:Yep.Bit će u odjeljku s Harryjem.
Ja:Jel sluša R.E.M.?!
Louie:Aha.
Ja:super.

Čekala sma da vlak krene.Nakon 5 minuta vožnje sam dohvatila gitaru i krenula prem dojeljku otvorila sam vrata i zasvirala:

Life is bigger
It's bigger than you
And you are not me
The lengths that I will go to
The distance in your eyes
Oh no I've said too much
I set it up

That's me in the corner
That's me in the spotlight
Losing my religion
Trying to keep up with you
And I don't know if I can do it
Oh no I've said too much
I haven't said enough
I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try

Every whisper
Of every waking hour I'm
Choosing my confessions
Trying to keep an eye on you
Like a hurt lost and blinded fool
Oh no I've said too much
I set it up

Consider this
The hint of the century
Consider this
The slip that brought me
To my knees failed
What if all these fantasies
Come flailing around
Now I've said too much
I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try

But that was just a dream
That was just a dream.

Mike me gledao otvorenih ustiju.Kad sam završila,Harry me zamolio:

Harry:Oćeš "The sound of silence"?

Pogledala sam ga.Oči su mu još bile crvene.Kimnula sam.

Hello darkness, my old friend,
Ive come to talk with you again,
Because a vision softly creeping,
Left its seeds while I was sleeping,
And the vision that was planted in my brain
Still remains
Within the sound of silence.

In restless dreams I walked alone
Narrow streets of cobblestone,
neath the halo of a street lamp,
I turned my collar to the cold and damp
When my eyes were stabbed by the flash of
A neon light
That split the night
And touched the sound of silence.

And in the naked light I saw
Ten thousand people, maybe more.
People talking without speaking,
People hearing without listening,
People writing songs that voices never share
And no one deared
Disturb the sound of silence.

Fools said i,you do not know
Silence like a cancer grows.
Hear my words that I might teach you,
Take my arms that I might reach you.
But my words like silent raindrops fell,
And echoed
In the wells of silence

And the people bowed and prayed
To the neon God they made.
And the sign flashed out its warning,
In the words that it was forming.
And the signs said, the words of the prophets
Are written on the subway walls
And tenement halls.
And whisperd in the sounds of silence.


Mike:Wow!Fakat super pjevaš.

Osmijehnula sam se.Vlak je napokon stao na postaji u Hogsmeadu...

...........................TO BE CONTINUED...............................

| 20:45 | Komentari (15) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.