05.08.2006.

Slobodno vrijeme i LJUBAV....

Da je bar moj!!!!
Yamaha R1

hy....danas je subota,a ja nisam išao u Uljanik....tu mi je nešto čudno smijeh......trebo sam ić,ali nikom se nije dalo...pa sam išo malo na selo....jedini razlog zašto idem tamo je taj što mi je tamo motor....pa se idem malo vozit....išli smo ja i tony.....nismo imali gdje drugdje ić pa ......,bilo je OK ,samo što je tony zamalo pogino bang..., (ovo se odnosi pogotovo na Teu) nije pao-nije ništa strašno,....sve u svemu bilo je OK.....poslije kada smo se vratili išli smo se vozit sa biciklama (ja,tony i marko).....zamalo što nismo završili na panduriji ali nema veze.....išo sam se malo vozit jer sutra imam utrku u Labinu,naravno sa biciklom.....sutra ću vam ispričat kako je bilo.....
...e da da vam malo kažem o ljubavnom životu cerek.....za sada sam u kurcu....,ali nadam se da će biti bolje....full mi se sviđa jedna cura( ? ? ? ?)(ako ona to čita ili njena najbolja frendica znat će o čemu govorim,ovim putem ih PUNO pozdravljam),ali izgleda da ja nju ne zanimam namcor......jedno vrijeme mi se činilo da bi moglo nešto bit ali ništa.....ne samo da mi se sviđa nego mi se čini da sam se zaljubio cerek.....,a jebiga...to je najgore....kada se zaljubiš u neku curu,a ona tebe ne jebe ni 5% burninmad....nadam se da znate o čemu govorimsmijeh....ajde se vidimo....komentirajtesmijeh!!! bok!!!wavemahwave

- 23:22 - Komentari (6) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.