zguba-buba

Linkovi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
This is me!


zekkyn novi blog
kiky [50 cent] naj fendica iz razreda
chunky frend iz razreda šteta šta više ne piše blog...
cold bich ( x missy) komentar je suvišan
danci jako dobra fendica iz razreda
hanna"mala" hana iz moje škole
sabina
Queen of magic Zakon cura iz mog razreda
Sexy Lutkica 14 Prejaka cura iz mog razreda













AJ KLIKAJ AK SE USUDIŠ


Free Website Counters
Free Website Counters
Eto, tol'ko vas je do sada bilo na mom blogiću.


Cursors



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






zguba-buba

18.01.2006., srijeda

E, ljudi bilo je i vrijeme da napišem novi post! Neam blage o čemu da pišem. O školi mi se uopče ne da pisati. A tu su naravno i o one četri krave (danči, kiky znate tko su) koje su propušile sam radi društva. Danas sam ih baš gledao kak puše i crko od smjeha. Činjenica je da uošče ne uvlače neg dim sam drže u ustima. Kiky, nemoj se ljutit kaj se družem s njima al tako ti je pokušavam sa svima biti dobar i ne svađati se uopče. A one su meni dobre (osim one najdeblje) dok ne seru po vama. Đ mi je tu oš najbolja jer ona uglavnom šuti al nea veze. I još nešto obratite pozornost nazadnji komentar na mom zadnjem postu. Vale je cura iz zagreba pa skočite do nje i pustite komentar!!! Ae trčite!!! LOL!!!

- 19:14 - Aj me lijepo iskomentiši (2) - Da imaš s čime dupe obrisati... - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


myspace

myspace graphics



Which Fantasy/SciFi Character Are You?



AAmorous
LLoving
EExciting
NNice
6
6
6

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com