zguba-buba

Linkovi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
This is me!


zekkyn novi blog
kiky [50 cent] naj fendica iz razreda
chunky frend iz razreda šteta šta više ne piše blog...
cold bich ( x missy) komentar je suvišan
danci jako dobra fendica iz razreda
hanna"mala" hana iz moje škole
sabina
Queen of magic Zakon cura iz mog razreda
Sexy Lutkica 14 Prejaka cura iz mog razreda













AJ KLIKAJ AK SE USUDIŠ


Free Website Counters
Free Website Counters
Eto, tol'ko vas je do sada bilo na mom blogiću.


Cursors



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






zguba-buba

09.01.2006., ponedjeljak

PJESMA

Evo vam jedna RAP pjesma koju smo jučer ja i Biba napisali u pola noći! Uživajte!!!

Ovo je za sve one koji misle da su jači od mene,
Da mogu govorit svašta i srat po meni,
A ova poruka je kompa, samo tebi:

1. Kao prvo, misliš da si postao jak
sada, kad si našao ekipu,
vjeruj mi, svakom si šupak lak,
ubiju te jednim prstom,
i onda si gotov sine

2. S njima na kraju neke jebene ulice
Hvataš neke fore, oni imaju lulice,
U lulici im trava, dobra, stara marica
Uzmi jedan dim već te hvata panika,
Parica, dim otrov imaš u sebi,
A ovo ne pričaj nikome jer dogodilo se i meni!

3.Tek početak je priče,
ne znam od kud da počnem
ali znam kraj pa počinjem od početka

4. Trošio sam pare,
prvo na cigare, onda ideš dalje,
malo trave, pa još dalje,
Nema mi ključa, a nema ni brave
Otvaram vrata vidim samo
Što je nakad bio raj,
A sad vidim ono što se zove kraj

5. Vjeruj mi, ono bila mi je muka,
toliko me boli sada, što nisam prije znao
da život je jedan,
nekom dobar, nekom sjeban,
ali čuvat ga, to prava je ljepota,
a ne bit s nekim tipom
koji travu mota.

6. ota, mota, dok se u govna ne umota,
pa jedva čeka kad će subota,
ili neki drugi dan, bilo koji
nje ni važno,
ali čeka da poduva
i sad osjeća se lažno.

7. Vara mene i druge oko sebe,
samo iz pogrešaka se uči,
i danas sam naučio da jesam se namučio
i bolje, iz govana se izvuči nije lako
ne možeš reći neću više i to tek tako

8. Stani, ne idi, molim te,
nemoj otići, slušaj me dragi
nemoj nestati, vjeruj u mene,
ja ću kad – tad prestati
Slušaj, ljubavi, nemoj me kažnjavati,
Jer bez tebe nemam mira,
A ionako 'ko te jebe
Ona jebeno dobra pljuga u sreceme dira
Ja sam samo jedna od tisuće
Onih koji se kaju,
Furali se na đanere i sad su na kraju

9. Zato slušaj, ti budi pametan
i budan kad ovo slušaš
neću ti govorit dvaput, triput ili više puta
jer i ti ćeš kroz suze moliti oprost, a drugi…
nitko neće plakat zbog tebe
znaj da drugi ljube sebe
a tebe… ma ko te jebe…
Onaj koji te sluša taj je dobar
On je duša – ne vjeruj nikome
Ali ti i dalje vjeruješ svakome

10. Pa, vrati se ekipi i čuvaj se debljeg kraja
jer nema ti oproštenja…
tako si blizu, a tako daleko od mozga
i uma i svega toga,
pogledaj drugima ruke,
čekaju samo tebe
Jedna te šalje u bolnicu,
A druga u grobnicu.

11.Pa ćeš ti svirat umorna gitara i tužni prsti
nesretan ćeš bit,
zrak će da te krsti
i valjda ćeš onda biti sit.

12. U tebi se ludost sastala,
u njoj žive samo snovi
pljuni, zaljepi pa lovi
kraj je priči, jer znaš i sam
sa dna se nečeš lako dići.

- 12:21 - Aj me lijepo iskomentiši (3) - Da imaš s čime dupe obrisati... - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


myspace

myspace graphics



Which Fantasy/SciFi Character Are You?



AAmorous
LLoving
EExciting
NNice
6
6
6

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com