I love moto

14.12.2005., srijeda

a evo me!!!

bolestan sam grrrrr...iman upalu sinusa...OPET...moram pit neke tablete od grama...ako treba kome naziv tableta...lsijgiulsahgiaushgisagalgfdsa i još moran si špricat neki sprej u nos i sve neke gluposti...ako treba nekom naziv spreja...liweuhtdsiufgidhgiaheirhg, i tako...o školi neću govorit...iman za nacrtat na velikom hamer papiru k-jetronic sistem ubrizgavanja, neki neće kužit ča je to ma ča van ja moren...to već crtan dva dana... još nisam gotov...a i treba sve pobojat da bude u boji, petak valjda idem u školu, subotu se nadam da idem van jer već nisam bio 2,3 subote pa bi bilo vrijeme da se idem olešit...ako budem imao vremena naravno...(nadam se da ga neću imat...hehehehe) moram nabavit auto...i girls dajte malo bolje pazite na kosu drugi dan moram sve skupljat sa sjedala i sisat...hehehehe, i tako...motor mi je u box-u...morat ću ga ić kad ozdravin malo ispuhat, a i štitnike bi si trebao kupit...neću da moram opet bit 3 dana u bolnici s prelomima i šavovima na glavi...neki dan sam se sjetio svega kako sam pao s motora i svega pa mi je brat rekao...umjesto da kopam s gumom ja kopam glavom...barem da sam kacigu imao...s onim suzukijem kojeg sam imao sam pao 6 puta od toga jedanput teže to kad sam glavu razbio...a s ovim još nijedanput hvala bogu...a dosta pisanja...malo slika...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us...jadna R1...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us...to je mašina..hehehe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us...a ovega nebi preteka ni ghostrider z hayabusu...hehehehe
pozdrav pipls...thx na komentarima

<< Arhiva >>