alejandroland

24.08.2006., četvrtak

Poli zija

Išli ja i cura malo uz more popit si pivicu, ona vozi a ja gledam. Kad tip iz suprotne trake maše rukom za dole. Odmah sam počeo "uspori, uspori, uspori"! Jebiga nismo stigli usporit, cajo je pokazao lizalicu. Pita on dokumente i kaže "gospođi" da dođe kod njegovog auta. Dođe "gospođa" do mene i pita dal imam 300 kn, "buhaha ha haha ha" je bio moj odgovor. Tristo kuna nisam na jednom mjestu vidio bit će 2 mjeseca. Kaže ona bit će 600 kn kad dođe doma, ja kažem jebiga. Kad odjednom zaustave talijana i kažu mu da plati 500 kn. Baš kad je krenuo cajo nama pisat kaznu Talijan krene prema caji i blebeće nešto. Mislim si "auuuu, sad će najebat". Kakav bi bio Talijan kad se nebi cjenkao ili pizdio za oprost. Imam malu teoriju evolucije. LJudi su bivali i lovci i sakupljači a postojala je još jedna vrsta koja se žicala, njihovi potomci su talijani :-))) (bez uvrede, šalim se samo) I tako pandur popizdio i nateže se s Talijanom a mi čekamo...... Talijan će "kako nemate sliku uz kontrolu brzine?" na to sam puko od smijeha :-)))) di on misli da je? U nekoj "razvijenoj" državi?? Dobro da mu je pokazao brojke na napravi, do prije par godina su od oka određivali točnu brzinu! Dođe cajo kod nas i "vas ćemo pustit, samo da riješimo talijane". Jooooj kako mi je bilo lakše! Ipak ću kupit te proklete peraje :-))) Dođe Talijan kod nas i pita "izvinite, ma vi ste platili kaznu odmah?" gospođa se ije odmh dosjetila ali meni je sinulo " daaaa, odmah smo platili kaznu!" na to će Talijan "maa, koliko ste ju platili" a ja " 500 kuna jer smo išli 20 preko dozvoljenog". Nakon toga me pitao zašto oni njega pitaju da odmah plati, odgovorio sam mu da je ovo Hrvatska i da se s time pomiri. Kad sam okrenuo glavu u bok cajo je bio tamo i slušao, sva sreća što sam rekao da smo platili, ko zna možda bi se nadrkao. Zmije mu bile u đepovima pa je jako teško izvukao lovu i platio. Ono pivo koje smo popili na obali imalo je okus od 600 spašenih kuna :-)))

- 07:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kampiranje
Podvodni ribolov
Izleti
I još štošta....



Free Web Counter

Broj posjeta
Ne budi kretenoid, poštuj lovostaj

Drozd - trajno
Šarag - 15.3.-30.4.
Zubatac - 15.4.-15.6.
Kavala - 15.5.-15.7.
Kirnja - 1.7.-31.8.