alejandroland

13.07.2006., četvrtak

Izvještaj s vikenda (uskoro će i slike)

Subota mi je prošla poprilično okej. Išao sam dosta rano ronjat, oko 6 sam bio na moru. Ovaj put sam se odlučio za odlazak s gumenjačinom kako bi obišao čim više zanimljivih mjesta. Kad sam se bacio u vodu i nije bilo previše ribe lai nada nije popuštala. Šuljao sam se po plitkom. Nisam bio uz samu obalu nego na nekih 3-6 metara. Pregledavao sam ono što ja zovem bazenima, kako je kamenito dno svako toliko ima rupa promjera par metara i na dnu tih rupa je pijesak, eto to su moji bazeni. Kako sam izlazio iz jednog lagano sam provirio preko ruba u drugi. Iz prve nisam skibio al kad sam se malo dignuo ugledao sam goluba. Imao je oko 5 kila. U sekundi sam odlučio gađat, više radi toga da mi nešto poteže taj mulinel napokon nego zbog bilo čega drugog. Okinuo sam, inače mi je gađanje ne loša strana nego…. Nemam riječi kako loše gađam. Kako su mi misli prolazile i kako sam maštao o natezanju s golubom, oči su mi ipak vidjele nešto drugo i polako sam se počeo hladiti. Pizdu mater!!! 500 puta sam loše pogodio i ko zakurac ovaj put ga spičkam u kičmu!! Pa jebemu mater!!! Ostao je treperiti na dnu. Malo sam cimao konop nebih li ga «probudio», ali ništa. Pa jebemti!! Uff!! Naravno pizda nije bila dokrajčena već je mahala repom svako toliko. Šta sad? A jebiga vuci ga na gumenjak koji je udaljen nekih 15 metara. Kad sam došao do gumenjaka shvatio sam da bi ipak trebalo odrezati rep, jer u gumenjaku od 2 metra i dvije komore rep ne stane. I tako ajmo na obalu odrezat pa nazad. E jesam se umorio! Prebacio sam se na drugu lokaciju. Nakon par šulja, ulovio sam oradicu od nekih 350 gr. Opet sam se prebacio na drugo mjesto nakon nekog vremena. Šuljao sam se i odlučio malo stat pričekat. Lijeva strana mi je bila pokrivena al desna je zjapila ko znak za neprilaženje ribi. Jebiga, odlučio sam ostat. Nakon nekoliko trenutaka pojavi mi se s lijeve strane blentava glavurda. Brancin! Bio je malo dalje i kako je prolazio ja si kontam dal da gađam ili ne, ipak s mojim gađanjem…….. nakon milisekunde sam se sjetio šta će bit ako mi vidi desnu stranu i istog trena okinuo. Ostao je na harpunu, ali još nisam vidio di je pogođen. Kad sam ugledao bilo je, ajjoooooj majko mila. Bržebolje bez izlaženja po zrak sam se zaletio nebi li ga ulovio. Počeo se vrzmati a ja ga pokušavao sebi priljubiti uz tijelo. Uspio sam ga nekako pritisnuti sebi uz trbuh. Bio je pogođen doslovno7 milimetara od ruba trbuha. Zamahnuo sam perajom kako bi se potisnuo gore i onda shvatio da sam u tom hrvanju s brancinom otkačio pojas. A šta sad????? Nabrzake sam napipao škrge i odmah nakon toga olučno krenuo po zrak. E jesam se onda dobro nadisao! Kad sam došao doma vaga je pokazala 1,7 kg a golug ju je bacio u tilt jer mjeri samo do 5 kg.
U nedjelju sam ulovio brancina od 1,6 kg i cipla od 80 deka. Da se razumijemo, gotovo nikad ne lovim ovako dobro!

- 22:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kampiranje
Podvodni ribolov
Izleti
I još štošta....



Free Web Counter

Broj posjeta
Ne budi kretenoid, poštuj lovostaj

Drozd - trajno
Šarag - 15.3.-30.4.
Zubatac - 15.4.-15.6.
Kavala - 15.5.-15.7.
Kirnja - 1.7.-31.8.