alejandroland

13.02.2006., ponedjeljak

Ovaj vikend ništa od ronjanja

Ovaj vikend sam doslovno popušio!!! U subotu nisam išao ronjat jer sam se u petak ucvrljio od cuge tako da u jutro nisam bio za niš. U nedjelju sam se fino probudio oko 7. Sa osmjehom na ustima sjeo u auto i krenuo.... jesam kurac krenuo! Četvorka nije htjela upaliti. Pa jebem mu mater! Spičkao sam 4x260 kn za nove gume a ona neće upalit!!!!!!!!!!! Lijepo sam se vratio doma i sjeo u kauč. Nisam bio isfrustriran ili lud, ne ja sam puko. Ne na onaj način kad čovjek poludi pa počne sve bacati oko sebe, ne taj dio se nije ni stigao dogoditi. Zapravo sam tako brzo pregorio da sam jednostavno sjeo i piljio u radijator. Izgledao sam kao stalni žitelj obližnje umobolnice. Jooooj samo kad se sjetnim mi dođe da bacim nešto u zid. Brat od cure mi je skockao auto i objasnio da mi je rezervoar prljav za riknut. Prije tjedan dana smo stavili novi filtar za benz i jučer je bio cijeli smeđi. I tako sam se u nedjelju vozao samo u popdnevnim satima.
Da ne zaboravim napomenut, danas nakon bezuspješnog paljenja stavio sam laptop u ranac, sjeo na biciklu i pravac posao. Sva sreća što je bilo 30 celzija u sjeni inaće bi se smrznuo!

- 11:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ovaj blogovski server je za krepat!!!

U par navrata sam htio piskarati ali ovo smeće od servera stalno prekida. Dobro mogao bih se požaliti i na moje osigurače koji su popustili u krucijalnom trenutku (pih koju sam zajebanu riječ naučio! krucijalno!!). Nemogu im dat za krivo pošto na osigurač od 20 A imam spojena 2 kompjutera, jednu peć na spirale, klimu od 4,5 kW, tamponstroj i jednu pećicu od ko zna koliko kW. Kad izvlačim osiguraće susjedi bi mogli pomisliti da imam vrući kesten u rukama, to se toliko ugrije prije nego popusti da nemože čovjek držat u ruci ni sekundu.
Dobro a sad pređimo na samohvalisanje u čemu sam dobar! Prije cca tjedan dana sam imao i priču i ulov (i jedno i drugo je pojedeno, priču osigurač a ribu ja). Danas imam samo rezultat: Vrana 650 gr, Lepa 350 gr. Obje sam zgorio u rupama. U k.... neda mi se sad opet piskarat kako sam ih ulovio jer će mi sigurno opet nestat struje.
Pozdrav svima!

- 11:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kampiranje
Podvodni ribolov
Izleti
I još štošta....



Free Web Counter

Broj posjeta
Ne budi kretenoid, poštuj lovostaj

Drozd - trajno
Šarag - 15.3.-30.4.
Zubatac - 15.4.-15.6.
Kavala - 15.5.-15.7.
Kirnja - 1.7.-31.8.