alejandroland

19.01.2006., četvrtak

nAKON DUGO VREMENA

Pa eto nakon dugih 20 dana napokon sam se flisnuo u more, s puškom naravno. Odlučio sam se malo okrenu tehnici lova po rupama pa sam ovaj put išao sa sniper 75. Kad sam uletio u vodu i napravio prvi zaron nešto mi na dnu nije štimalo. Kao da sam nešto vidio ali i nisam, kad odjednom hobotnica pola metra od puške. Pucao sam čim sam skužio, al ništa od pogotka, nešto debelo ne valja samnom ili puškom. Hobotnica nije zbrisala već se pokušavala zabit u obližnju rupu. Dok se ona zabijala zaletio sam se po harpun koji je bio zabijen u nekoj rupi, nakon par trzaja uspio sam ga izvuč. Više nisam imao zraka pa sam sa harpunom u ruci izronio. Malo sam ventilirao na površini i opet zaronio i harpunom u ruci nabo hobu koja je mislila da se dobro zakamuflirala, nije se dala odlijepit pa sam morao opet izronit. Na idućem zaronu sam ju uspio otkačit i izvuć vani, sa sobom je ponijela jedan oveći kamen i krastavac (kao da se spakirala za izlet). Pazio sam da mi se krakovima ne počne ljepit po masci i ostaloj opremi, jer onda nastaje živa drama, i nabadao joj glavu nožem. Nakon 5-6 uboda se smirila. Čitao sam da je lakše kad joj se izvrne glava, al to u mojem slučaju ne vrijedi jer postoji rizik da mi uhvati masku a onda nastaje pizdarija s pražnjenjem i naštimavanjem maske.
Napravio sam jedan kraći đir jer sam došao oko 16 sati pa mi nije ostalo previše vremena. Teren i nije bio baš bogat rupama tako da se nisam ni nadao nekoj ribi. Ali..... Pred kraj sam skibio neku rupu koja bi mogla imat nešto i išao provjerit. U rupi nije bilo ništa ali u jednom manjem procjepu pola metra dalje ugledao sam crno oko kako me gleda. Ugor. Odmah sam okrenuo pušku i pucao. Dobio ga je u glavu iza oka. Pustio sam sve i izronio. Nakon još par urona uspio sam izroniti sa svojim prvim ugorom. Bio sam sretan zbog svog prvog ugora, ali i razočaran u njegovu veličinu. Ima oko kile. Jebiga kako sam mu vidio samo oko, koje je virilo iz procjepa, nisam mogao procjeniti pravu veličinu, tako da sa dijete ubio! Šmrc! Al šta je tu je!
Sat vremena dva ulova, pa i nije tako liše za ove hladne zimske dane.

- 21:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kampiranje
Podvodni ribolov
Izleti
I još štošta....



Free Web Counter

Broj posjeta
Ne budi kretenoid, poštuj lovostaj

Drozd - trajno
Šarag - 15.3.-30.4.
Zubatac - 15.4.-15.6.
Kavala - 15.5.-15.7.
Kirnja - 1.7.-31.8.