Need Cash For Alcohol Research

20.09.2006., srijeda

Brighter than a thousand suns...

Frend koji ide za vodoinstalatera priča meni: ''Budeš ti kad tad trebal nekoga da ti vodu postavi, i onda budeš mene pozval a ja ti budem tak postavil kaj ti bude voda špricala iz bojlera, a na pipu ti bude vatra išla!:D

Jučer sam bil u varaždinu i upisal sam informatiku tj. za servisera računala, u biti više je to ko neki tečaj...whatever, sad sam uber happy jer sam upal...
Krećem od 1.11. i idem kojih 6 mjeseci na taj tečaj i možda uspijem kasnije još neki faks upisati...to bi bilo još više uber...

Sad još samo moram staroga nagovoriti za vozački, ali neznam dal bude pristal na to ove godine jer je rekel da izaberem dal hoću ići dalje u školu ili da mi plati vozački...
A ja onak: Obadvoje!
Stari: Joj daj nemoj me zajebavati, odluči se!
I onda sam mu rekel da budem išel u školu dalje...rađe ću ići dalje nego kasnije šljakati...mda...

Još samo vic za kraj:
Kako kinezi drže dijetu?! - Jedu s jednim štapićom!:D

And here I cum...
I mean go...

Da, go...
Mislim idem...

Sad stvarno...
Odoh...
Pozdrav...

Houston out!

(Otišel sam)

- 18:55 - Komentiraj ako imaš muda (19) I printera imaš? #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Nekaj o meni:

Drugi blogovi (abecednim neredom):

Fora lyricsi: