Need Cash For Alcohol Research

13.08.2006., nedjelja

Volio bih da ljudi koji imaju problema u komunikaciji jednostavno zašute!:D

Ej ljudi, evo da se ja javim...

A neda mi se uopće pisati...kaj da vam pričam?!

Puno toga se dogodilo...prošlu subotu se frend malo razjebal na mene i napravil sam budalu od jedne osobe i sad mi je žal zbog toga...nadam se da budem to ispravil i promjenil mišljenje te osobe, a možda već s neke strane i jesam...ali ja to ne mogu znati...

I prošlu subotu sam ju videl prvi put nakon kaj smo prekinuli i bilo mi je malo bed ali smo se kasnije razgovarali i sad mi je puno lakše zbog tog razgovora i bolje sam prihvatil to sve...

21.8. idem na more, a 4.9. se vraćam doma...povećali su dnevnicu i dobil budem za 2 tjedna 2700 kuna...skoro i nisam trebal ići ali onda sam si sredil i sad ipak idem...

Idem sad na kavu s frendom koji je jučer došel s mora da se i s njim malo porazgovaram...

Evo vam neke fora izjave za kraj:

-Diplomat je čovjek koji četiri puta razmisli prije nego ništa ne kaže.

-Kako da razumijem ovo: ubiti se zbog jedne žene? A gdje su one ostale? -Tin Ujević

-Idealan muž je čovjek koji ne pije, koji se ne kocka, ne okreće se za drugim ženama, ne prepire se i - nema ga.

-Savjetujem vam da se oženite: ako nađete dobru ženu, bit ćete sretni; ako ne, postat ćete filozof. –Sokrat

-Nije da nisam uspio. Upravo sam otkrio 10 tisuća načina koji ne funkcioniraju.

-Dobar brak bio bi između slijepe žene i gluhog muškarca.

I to je to zasad od mene...ajd pozdrav svima!

Houston out!
- 17:11 - Komentiraj ako imaš muda (10) I printera imaš? #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Nekaj o meni:

Drugi blogovi (abecednim neredom):

Fora lyricsi: