(X_x) ALCOHOLLICA (x_X)

30.11.2005., srijeda

POST O METALNOJ PRAŠINI

Post o Metalnoj Prašini

intro: ljigava osoba pod imenom SOMEONE(mozda član Prašinara ili... ne znam) na moje razočaranje bijednog mlohavog karaktera pomislila je da ja iman nešto protiv Prosjaka ili Prašinara( Bog njima da sriću, dabogda snimili 28 albuma svaki, nabadali cure na kurac, žderali koku, pili viski, brisali guzicu eurima itd...) sad cu ja napisat samo za mog someonea nesto o povijesti prašinara iz mojih ociju...

1. faza:Jednog lijepog dana u skoli upadnem u pricu sa Franom i Tomon( mladim samozatajnim glazbenicima) i dodemo na temu kako oni imaju bend i bili tija ja doc na probe. Necu odugovlacit samo se sican prve postave Metalne prašine:
Lead/rythm guitar:Frane aka. Tom Cruise
Bass guitar:Tomo aka. Fez
Drums: Mima aka. Bitch
Klavijature: Zlajo aka. Balkan boy
Vocal: Marin aka. Vuky

To su meni bila najdraza vremena Metalne prašine. Tija bi pohvalit Franu koji iako nema nekih gitarskih sposobnosti ima odlicne sposobnosti pisanja tekstova, i na tome mu se divim.

Nismo znali nista, bili smo ocajni, al smo bili uzivljeni u to i cvalo je prijateljstvo medu nama. Sicate li se Frane, Tomo, Mime, Zlajo hitova Metalne prašine: Srce kameno, Novo vrijeme, Metalna prasina, obrada Muskarci ne placu. Kako smo uzivali.

Najvece razoćaranje i po meni je sve tad lagano pocelo da ide nizbrdo bilo je odlazak ZLAJE!!! jednog od najcjenjenijih pojedinaca cile ekipe zvane Jetra!!!

2. faza: Je dolazak Dene i Rilje( 2 vrsna mlada gitarista) iako totalno razlicitih stilova veoma ucinkoviti u izvodenju glazbenih reprodukcija koji su popravili stanje u bendu uvelike ali su uskoro počele svađice i podjebavanja jer je svak tija bit frontmen:) (svak je tira po svom). U pocetku mi je bilo dobro dok nisu pocela prepucavanja (Rilje, Dena) vs (Tomo, Frane, Mime) i ja sudija!!! Svaki put Tomino histerično ponasanje, Denino sviranje i filozofiranje. Pa veoma glupa svada oce li se bend zvati Prašina ili Metalna prašina. Franin "odlazak iz benda" i najgore od svega prva svirka. za koju niko nije bija spreman. Rezultirala je onim cime jest. Publicitet i publika je dragi moji uništila Metalnu prasinu. Otpuhala je prasinu sa oaze prijateljstva; dovela na mjesto licemjerja.NE ZNAN KAKO JE SADA, ALI PRIJE JE BILO BOLJE!!! A jebiga................
Za dobra stara vremena pjesma SRCE KAMENO by Metalna prašina

SRCE KAMENO

Zašto je baš tebe
Sudba dovela do mene
Zašto nekim drugim
Putem nije krenula
Moja želja da Volim
Sa Tobom je uvenila...

Ušla je u moje srce brzo
Kao igla otrova
Kroz vene mi kolao otrov
Otrov njenog poljubcaaaaa

Srce kameno, zašto si baš mene slomilo
Srce kameno, nek je prokletooo.

U duši mojoj našla je svoj dom
Naopako ga okrenula
A poslje tog ostala je bol
I tužna sjećanja

Kad sam je zavolio ja
Naglo je otišla
A meni je ostala
Ruševina od srcaaa

Srce kameno, zašto si baš mene slomilo
Srce kameno, nek je prokleto!!!!!!!!!!!
- 13:10 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O ALCOHOLLICA blogu

Image Hosted by ImageShack.us

Glazba, kao vid umjetnosti, uvijek je igrala vrlo važnu ulogu u društvu. Toga sam postao svjesan vrlo rano, onog trenutka kada sam se zaljubio u rock & metal kao jedan vid izražavanja glazbe. U trenucima adolescencije, svi pripadnici tzv. rockerske populacije osjete onu specificnu «posebnost» i «jedinstvenost» koja ih veže za njihovu glazbu i koja im upravo te osjecaje daje. No, jesmo li ustinu mi svi jedinstveni ili se naprosto radi o jednom vidu masovnog pokreta? Na ovoj stranici nastojat cu pokazati kako rock & metal prelaze dug i mukotrpan put od buntovnicke glazbe kojom se hrane «neshvaceni» adolescenti, pa do «odraslih adolescenata» koji se u nacelu, bune protiv svega, kako bi zauzeli svoje mjesto u povijesti kao vid umjetnosti – što oni uistinu i jesu. Bez obzira na sva popratna sranja koja uz rock & metal vežemo,ovdje cu pokušati dokazati kako su oni bili i ostali, prije svega – DOBRA I KVATILETNA GLAZBA.





Bilo kako bilo Rock & Metal će uvijek biti živa pojava koja trenutno leži u srcima obožavatelja. Oni ce se jednog dana kao Fenix roditi is svog pepela I zasjati ljepše nego ikada.

Megadeth-Symphony of Destruction

You take a mortal man,
And put him in control
Watch him become a god,
Watch peoples heads a'roll
A'roll...

Chorus
Just like the Pied Piper
Led rats through the streets
We dance like marionettes,
Swaying to the Symphony...
Of Destruction

Acting like a robot,
Its metal brain corrodes
You try to take its pulse,
Before the head explodes
Explodes...

Chorus

The earth starts to rumble
World powers fall
A'warring for the heavens,
A peaceful man stands tall
Tall...

Chorus

Metallica-Welcome Home

Welcome to where time stands still
no one leaves and no one will
Moon is full, never seems to change
just labeled mentally deranged
Dream the same thing every night
I see our freedom in my sight
No locked doors, No windows barred
No things to make my brain seem scarred

Sleep my friend and you will see
the dream is my reality
They keep me locked up in this cage
can't they see it's why my brain says Rage

Sanitarium, leave me be
Sanitarium, just leave me alone

Build my fear of what's out there
can I breathe the open air
Whisper things into my brain
assuring me that I'm insane
They think our heads are in their hands
but violent use brings violent plans
Keep him tied, it makes him well
he's getting better, can't you tell?

No more can they keep us in
Listen, damn it, we will win
They see it right, they see it well
but they think this saves us from our Hell

Sanitarium, leave me be
Sanitarium, just leave me alone
Sanitarium, just leave me alone

Fear of living on
natives getting restless now
Mutiny in the air
got some death to do
Mirror stares back hard
Kill it's such a friendly word
seems the only way
for reaching out again.

Metallica-Four Horsemen

By the last breath of the fourth winds blow
Better raise your ears
The sound of hooves knocks at your door
Lock up your wife and children now
It's time to wield the blade
For now you have got some company

The Horsemen are drawing nearer
On the leather steeds they ride
They have come to take your life
On through the dead of night
With the four Horsemen ride
or choose your fate and die

You have been dying since the day
You were born
You know it has all been planned
The quartet of deliverance rides
A sinner once a sinner twice
No need for confession now
Cause now you have got the fight of your life

The Horsemen are drawing nearer
On the leather steeds they ride
They have come to take your life
On through the dead of night
With the four Horsemen ride
or choose your fate and die

Time
has taken its toll on you
The lines that crack your face
Famine
Your body it has torn through
Withered in every place
Pestilence
For what you have had to endure
And what you have put others through
Death
Deliverance for you for sure
Now there's nothing you can do

So gather round young warriors now
and saddle up your steeds
Killing scores with demon swords
Now is the death of doers of wrong
Swing the judgment hammer down
Safely inside armor blood guts and sweat

The Horsemen are drawing nearer
On the leather steeds they ride
They have come to take your life
On through the dead of night
With the four Horsemen ride
or choose your fate and die