al_cap0ne

24.04.2007., utorak

My brain is melting!

uf evo da vam se javim osjecam se koma imam temperaturu 41 jedva stojim na nogama i sve me boli... cijelu noc sam osto budan jer nisam mogo zaspat al nie bed... dugo nisam piso post jer nisam imo o nicem special. Sad dok sam bolestan stara me tijera da ucim a ja jedva da gledam sitna slova al mi ona nevjeruje i tak sam sad za knjigom iz biologije posto pisemo u petak. Imali smo 2 utakmice prek vikenda jednu smo dobili 8 : 2 smijeh a drugu spusili jedno 24 : 0 namcor al nie bed nebu kraj svijeta zbog toga. rolleyes Pokusavam si nac neku zanimaciju osim visit cijelo vrijeme za kompom headbang al mi ne uspijeva. Sad cu jedno tijedan dana morat bit izoliran od drustva da se nebi preforsiro i zadobio trajne ozljede, znaci nista od trcanja i naglih pokreta jer mi kazu da mogu opast u nesvjest dead ili postat nut ali nevjerujem bas u to jer nisam nikad opo u nesvjest i najvjerojatnije ni nebum. Osim ako to dragi bog zeli. To bu to od ovog posta nadopunit cu ga poslije ak cu se ceg sijetit... nemogu uopce razmisljat tak da idem sad...

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.