al_cap0ne

04.04.2007., srijeda

Novi dan (neznam kako da pisem naslove pa eto bzvz)

Zadnji dan skole prije desetodnevnog odmora od azkabana wink
pisali smo vjeronauk (pola sam rijesio) dobili smo kontrolne iz engleskog, bas i nisam zadovoljan (3) al nea veze. Htio bih ovom prilikom pitat dali imate pjesmu (neznam kak se tocno zove ide nekak 'Pivo mi daj, pusti muziku...') pa mi kontaktirajte pliiiiz ako imate hvala. Trebo sam danas ic u grad kako bi pokupio tele 2 karticu ali mi se bas i nije dalo pa nda... i tako nis zanimnjivog osim sto nam karting pomalo napreduje (hehe) pokusat cemo ga slozit do kraja praznika , Mision imposible ali nema veze... bang
namjeravam ic vidjeti tecaj za suce u hokeju neznam jos tocno kada je ali ako vas zanima tu vam je safy lud ... napravio sam si vovi icq pa ako vas zanima pogledajte u box. To je to za danas pozdrav cujemo se poslje komentirajte i ostalo bok.
sta_kaze_2 poslusajte ovo i procijenite sami.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.