al_cap0ne

01.04.2007., nedjelja

Ja,Ja,Jaaaa

Ok ovako. Da ispunim zelje od svojih obozavatelja rolleyes (pisem o sebi i o svojim dogadajima) pocinjem posvetiti ovaj post o sebi. Zadali ste mi najtezi zadatak jer mi je malo problem pisati o sebi, ali nema veze, nista nje nemoguce.Prvo bih htio pozdraviti svoju prijateljicu i zazeliti joj sretan rodjendan puno srece, veselja, velikih ljubavi (malo prekida). Visok sam 175 imam plave oci smedu kosu, idem u 7 B razred sa svojim best frendovima : Petan, Fico, Safy, Zvoca, Eva, Mia, Iris,Gega... sryte ako sam koga zaboravio imao sam naporan dan PET faking utakmica headbang.
NEVOLIM LAZI, OGOVARANJE, NAMETANJE, PRIJEVARE, DVOLICNOST, NEISKRENOST, BAHATOST, PREPOTENTNOST, TVRDOGLAVOST, NEPOSTENOST... ma da vam iskreno kazem mrzim nepravdu burninmad
Slazem svoje prvo prijevozno sredstvo sa svojim prijateljima KARTING nadam se da ce nam uspijeti i da ce moci potegnuti u brijeg naughty
Hm danas je prvi cetvrti i nista bog zna sto mi se nije vaznoga dogodilo osim sto na turniru u hokeju osvojih medalju za trece mijesto thumbup
tek treniram 5 mjeseci i to smatram velikim uspjehom. Nemam sada sliku svoje ekipe ali kada osvojimo svjetsko prvenstvo protiv Pakistanaca u finalu wink stavit cu cijeli svoj klub. Imam svoju sliku na kojoj sam relativno dobro ispo (neznam dali da ju stavim, draga publiko, dijeco, komentatori, i ziri molim ostavite svoj glas).

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.