Opis bloga

samo me nekad puca to nešto... pa bolje ovako da me ne propuca :)





credits
murderscene
xxxx
hm
srijeda, 16.02.2011.
Napeta sam.
Lažem mu da mi ne fali ništa, jer ne znam točno što mi fali, ne mogu još reći.
Toliko inzistira na egzaktnosti, sve se mora reći točno, inače "argument not valid".
Fuj. sve.

Tjera me da pišem. pih

Pas spava kraj nogu. On uživa u mojoj depresiji, nikad nije toliko mažen ni razvlačivan po rukama kao kad se jednostavno ne mogu suočiti sama sa sobom. On još nikada nije vidio proljeće... ni ljeto. Ništa sunca taj pas nije vidio. Vjerojatno misli da je svijet izvan stana nešto najgrozomornije.

Majka priroda. Samo da dođe neko imalo prigodnije vrijeme i idem do Slijemena. Smislit ću nešto svima, treba otići. Ili do Samobora, koliko god povraćala od tog grada...

Ostani. To je ta riječ :D Naslov. Divan, pravi naslov. hih, skoro sam se zagrcnula :)

Love is not a victory march, it's a cold and broken alellujah
| 01:05 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |