12.06.2007., utorak=)

ej....pa dugo nisam pisala =)...pa kak ste mi???joj...mene ta ŠKOLA zivcira!!!!!!!!!dosta mi je!!!!!!!ova godina mi je bljak...ne izdrzim vise...a i nisam jedina...molim boga da nam druge godine en premjeste razred nononononono....bed!!!sutra pisemo matematiku...ja sam rekla uciteljici...ja kod nje nis ne kuzim...ubit cu se!!!i to vec duze vriejme ponavljam!!!pa mi druge god pisemo malu maturu!!!jaooo!!!kako cu aj to proc kad neam blage veze glavne predmete!!!uhhhh....a u...hmmm...cetvrtak me pita kemiju...ajd to mi nije tolko tesko...u petak povjest...ponedeljak fizika!!!joj...ja ne mogu vise...bangbangbangbangbang...e...danas sam se na matematiku skoro rasplakala...ja da pisem neki listic i ova emni da novo gradivo...e emni da zivci nisu pukli!!!!!DOSTA!!!!nisam ja albert ajnštajn da sve znam!!!skuzila sam da sam pametna jer neki mi frendovi puse i okolo mene ali ja se nedam...ne ne necu aj to...hehehehehsmijehsmijehsmijehsmijeh...ispadam ko zesci streber!!!!hahahahahahahahaha...eeee....prosjek mi je 3.8 hahahahahahahah......sad slusam onaj CD od christine....stripped....dugo ga nisam slusala...ima ljepe pjesme...i imaju smisla a ne ko od nekih...npr nasa celava britney...bammmm....za petak ja i maty nes organiziramo...al samo za mene i nu...tj samo ja i ona sudjelujemo...hahahah...tj ne samo mi...aaaa...nea veze winkwinkwink....jedva cekam ljeto...da budem ljepo na suncu...aaaa...uzivancijaaa...promjenila sam misljenje o mnogim osobama...npr...elen...joj kako sam ju mrzila....a cura je tako dobra...jao...bas smo fancy!!!!yesyesyesyesyesyes...danas sam citala stare postove....jaoooo....haha....koje sam ja gluposti pisala...bas sam...=)=)=)=)=)...beh...idem ja....
pozdravljam:mateu kiss
megi wavewave
elen party
pepu party
natu wave
enu kiss
jao ma volim vas ja sve!!!!!!!!!!!!!!
ajd idem staviti koji spotich...da vidimo sto nas ceka naughtynaughty

Christina Aguilera - Cruz





| 20:44 | Komentari (39) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn