12.05.2007., subota

hey....evo mene...kak ste mi danas?ono skoro je nedelja ali nema beda.......jucer sam isla spavat kod maty,mi isle u krevet u 22 a zaspale u 00....mi ljepo sjedimo na prozoru i brbljamo hehehehehehhehe.....pa nas je njezina mama probudila u 8:30 jer smo isli u kopar....ja i maty smo se u kopru zesce gubile...bas smo krejzi.....idemo mi u neku trgovinu i uzmemo cijelu tonu robe i na kraju od toga kupoimo 3 majce hahahahahahahah..............ja sam bila umornaaa a vruce vaniiii.....joj....brzo kraj skoleske godine....tooooooooooooo!!!!!!!!!!!!jedva cekam.....do maloprije me bolila iuzaso glava i ja tvrdoglava ne zelim tabletu....a boliiiiiiiiiii..........i onda sam nakon 2 h patnje uzela tabletu jer nisam vise izdrzala ...hehehehehhehehe.........................sad mi je upravo utrnula noga...hahahahahahah....auchhhhhhhh...........danas nisam imala sta arditi oko 19 i ja pocela citat razgovor koj sam imala sa jednim deckom.....citam ja,citam i sjecam se toga....bas je bilo ljepo....lika sam vidila jednom ali je ok.......maaa.....hhehehhehehehe.........pocela sam se druziti sa nekim osobama sa kojima nebih misllila...kao npr elen...:D:D....koju prije nisam podnosila,pricala sam gluposti o njoj i upoznala ju i cura je zesce dobra.....i happy sam sto vise en mislim ruzo o njoj.......jupiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!otkrila sa da saj glupa.....heehhehe....e megi mi je prije koji dan rekla da jedna cura hoda sa nekim iz razreda....e ja kad nisam pala u komuuuuuuuuuu.............hahahahaha.,.....a jesu se nasliiii!!!!!!!ovo ljeto zelim da bude bolje od proslog...i vjerujte da ce biti....hihihiihhiihhihiihhi..........isplanirat cu si ja svaki dan:D.....nema beda,no,no,no....lalalala...ahahhahaha...........aaaa svaka druga ''recenica'' mi je haha,hihi,hehe.....ma smo ludiiii???'daaaaaa....ako netko skuzi sto pise svaka mu casttttt!!!!!!!!!!!!!.........ajde idem ja da se gubim....

Just Hold Me-maria mena



papa
kiss
seeyaaaa!!!!!!!!!!!


| 23:48 | Komentari (30) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn