02.05.2007., srijedatamo je 6. r....ups...malo sam se zbunila... :D

ovako...danas je bio jedan uobicajan dan.......
1. i 2. h smo imali mat...zajebancija ko uvjek...jadna uviteljica :P:P
onda smo imali 2. h hr. i na 4. h je dosla neka profka iz mat...i pita ona tko sjedi u 4. klupi pokraj prozora...a ja i sandra o-o...sta smo sad ucinile....i dignemo ruku...i optuzi uciteljica sandru da je nes napravila ahhahaha....i morale mi to ic pocistiti,a ja kazem kao ma sta te briga ionako su tamo 6. razredi...i udjemo mi unutra i vidis 8. c!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!i mi udjemo a u 4. klupi je sjedio dorian i on se makne da mi to pokupimo...a mi se smijemo...i sad dok smo mi to pokupile ...i izadjemo mi iz ucionice i ja se pocnem SMIJATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!ugl. mi udjemo u r. i ja sve prepricavala megi,a ona nam se smije...ali nije bio bed,bas je bilo fora....ostatak dana je dobro proso...poslje sk sam isla sa maty i dinom do knjiznice i unutra su bile elen i pepa nes gledale.....pa smo sve 5 isle doma,ali ja jedina prema moeli...i tak sam dosla doma...gledala ono sranje na MTV u vezi sa 16 god...jao kako je likica bila umisljena...ono sama sebi kaze kako je SEXY!!!!a ruznaaa!!!!i kaze kao ona :''ja sam super,razmazena sam i bit ce kako JA kazem''....ide u kupovinu i racun dodje 2 i nes tisuce dolara i tatica ljepo plati a ona hvala tata....ma mars....bas me zivciraju takve umiosljene....ah ajde idem ja.......papa
cujemo se....
kiss...
volim vas....:D:D:D:D
evo pesmica....ali sam nasla samo sa koncerta

Evanescence-Cloud Nine





| 17:02 | Komentari (25) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn