07.04.2007., subota

javljam vam se jer se danas,sutra selim tako da necu neko vrijeme imat net....
kako cu ja bez telefona i neta??????????
buhubuhubuhubuhubuhubuhubuhubuhubuh...........
plakammmmmmmmmm
hahahahahahahahahahahahhahaha
kad budem bila kod sandre i maty cu mozda doc do neta
necu ni na msn-u biti pa cu se zicat kod njih 2 xD
jesam zlocesta hahahahahahahahahaahhahahaahhahahahahahahaha
jucer sam pricala sa iris koju pozzam
kako je cura dobraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
za vise od 1 tjedan je sk
jebote necuuuuuuuuuuuu
mama je rekla da damo jessa susjedu i ja sam se samo rasplakala
i pocela se derat na macku da je glupa hahahaha
ma nedam ja mog jessia ca
nek odjebu od mene
on je moja mala beba
hehehehehehehehheheheehehheheheeheheheh
ajde idem ja
papa



| 11:43 | Komentari (38) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn