17.03.2007., subota

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
doslo vrijeme da i ja napisem post,ma znate ja sam jako ljena tako da hihi smijeh
ma sve je to za ljude
meni su dani ok,skola ide na bolje,i ja sam se napokon uhvatila knjige dead
ja se mislim za 2 tjedna selim,ma ipak nebi,zivjet cu pokraj ciganano
a kako ce moja karin bez mene wink
dani su tako ljepi stalno sam vani :P:P:P:P:P:P
ma bolje to nego 24/24 u kuci hh
ajde idem ja
ono ost mi ubija ali ok,samo da ne mislite da sam crkla.....e da i jos 23 dana do mog rođendana :D:D:D:D:D:D:D
ajde papa

evo jedna prastara pjesma ali bas ljepa wink

claudio baglioni questo piccolo grande amore



| 10:05 | Komentari (11) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn