08.01.2007., ponedjeljak

evo ja sam kod none pa mi je dosadno....nemam pametnijeg posla nego pisat na ovaj blog.....vani vrijeme ubija...nisam jos skuzila ako je samo sve mokro ili je sve mokro i pada kisa smijeh....ja pametna isla spavat u 00:30 a probudila se u 7:30.....joj ovaj tjedan moram uciti kemiju i eng eekeekeekheadbangheadbangheadbang.... a sto praznici sluze za uciti i biti svi stresirani i zbunjeni ili da se odmaramo???????ono hallo!!!!!!!!!!!sta ce nam za ljeto jos dat zadatak da naucimo kineski alfabet!??!!??!!ahhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ti glupi uciteljiiiii!!!!!!!!ludlud!!!!!!!ja cu sad ubrzo ic kod matee.....e opet sam u subotu isla u sranjske buje sa maty i sandrom....cekale smo khm(necemo spominjat ime) jedno h...da ns slavko(ne zove se bas slavko) nije doveo ispred nejgove kuce mi bi se jos smrzavale...i naravno po anvici ide on mene i maty grliti ja njemu makni se ali ne,nebi on pa sam ga morala grbo odmaknu...tj. laktom sam ka nabila u trbih.....ali nije presto puknucu...poslje smo isli negdje i dođe slavko i kompanija sa nekim curama(necemo im komentirat izgled) i neki decki njih pogotovo necemo spominajt...i mi se maknemo od njih ali te cure nas slijede(i decki)bang.....i jedna kaze khm(khm cu zvat tog decka):''mogo si izabrat barem neku sa ljepsim nosom''a ja ono sva bjesna:''barem nisam tako debela'' i ona mene napadne...ali hvala bogu sam i nekako samostalna pa ja dobila samar a ona nogu u koljeno i vrisak......mislim da je njezino vise boljelo hihi smijehsmijeh....ah....mamam mi se smijala kad sam joj to rekla haha.....rekla je da sam kao i moj tata ... bammmmm!!!!!!!!! ajde idem ja sad kod matee! pozz wave

The Offspring - Hit That





| 10:52 | Komentari (8) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn