02.01.2007., utorak

hello...i ja se opet sjetila....evo za novu je bilo superrrrrrrrrr........prije nego sto smo ja,sandra i maty slavile isle smo u buje...no...ali bilo je ljepo ali ipak....isle smo zbog jednog posebnog razloga...ali sad necu o bujama jer su to ipak moje stvari smijeh....kod mene je bilo super....gledale smo odbrojavanje na disney channelu smijeh...bas smo pametne....ali ajd barem je bilo tocno....iako su ovi pricali na talijanskom a mi na hr smijeh....mama mi ej rekla da anm je soba malo futala po alkoholu...ah....smijeh....a meni se neda pisattttt....hehe...

sad cu malo stavit stare pjesme....smijeh

Love Don't Let Me Go-David Guetta



Nirvana- Lithium



Lithium-Evanescence



idem....papa....smijeh....wave


| 12:34 | Komentari (6) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn