10.12.2006., nedjelja

evo....jadna sam....ali ajd.....da i ja napisem post...iako nemam sto pisat....ono imam ali mi se nedaaaaaaaaaaa.....pa kad sam ljena....evo tu se ubijam na netu...slusam offspring i dop se preko msn-a.....dosadnoooooooooooo.....mislim da ce mi ovaj post biti prilicno kratak.....mislim smijeh.....evo 11h ja jos nisam jela....ma nisam bas gladna...a uostalom ja sam inace zimi anoreksicarka....neda mi se nista jesti....za to postoji ljeto....sutra pisemo fiziku.........nemam ju balge veze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ma kaj me briga....nauciti cu ja to! ajd idem ja....post mi ubija i papawave

| 10:47 | Komentari (6) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn