19.11.2006., nedjelja

ovako...jucer sam bila na rođendanu od dine....blo je thumbupSUPERthumbup....mislila sam da cu se potuc sa vuksicem zbog onog sto sam cula d on govori o meni(znaju neki o cemu ja)...kad sam dosla kasnila sam 20 min smijeh...ups...onda smo isli tamo dole ne znam ni ja di...dina je pustila mjuzu i sl....ja sam na pocetku bila sa pepom...pa sam malo mjenjala i sl....kasnije sam se cak opustila smijeh....i nes malo komunicirala sa vuksicem...ma....dogodile su se neke stvari koje necu spominjati smijeh...ma najvjerovatnije ce dina pricat o rođendanu na njezinom blogu....pa citajte....mislim da ce ona u detalje posto je rođendan njezin....a mozda ce i pepa nes napisat...booo....ne citam tuđe misli smijeh.....ma uglavno meni je bilo super i ne mrzim vise toliko vuksica....on...valjda....boo ..hehe smijeh....danas mi brat ima rođendan...ja pozvala moju mateu...hehe....da mi ne bude dosadno....i promjenila sam dezajn ili kako vec...hehe....ajde pozz cujemo se wave

| 10:45 | Komentari (6) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn