12.11.2006., nedjelja

evoga....i ja se sjetila novog posta....ovako.....u petak se kod mene spavale maty&sandra...bilo je tako ludo....ok 19 h smo isle gledati exorcista ili kako se vec pise smijeh....ja sam se ubijala.....ove dvije se deru a ja nogama po zraku...a moj brat gledo ono ko da se nis ne događa...njemu je horror kad se samo ubijaju iza ugla.....ma....poslje su mi izvadile ljetnu robu iz ormara...tako da mi u ormamu vlada kaus....smijeh.....imamo 200 nasih slika....samo smo se slikale....isle smo spavati oko 1....cijelu noc zvale ljude na mob i svi skoro ga imali iskljucenog burninmad....samo nije neki mali iz sibenika(mali ima god ko ja hehe)smijeh..........jao onda su me sandra i matea probudile u 9 h headbang....istuc cu uh hahah smijeh.........popodne sam ih vodila po mojem zdrkanom selu....tamo po nekim sumama cudo da se nismo izgubile....smijeh...sandra i matea su otisle doma oko 16 h....kad su tisle ja ,sandra,monia,i doris smo isle raditi plakat u kanc. od mojE MAME.plakat je ful dOBAR..hehe...ako nam neda 5 platit ce nam ona potrosenu boju....smijeh....kad sam dosla doma isla sam malo visena komp i dop. se na msn-u ....imam jednog lika koji me na duplom napado i ja se totalno hladno dop a poslje mi je doso bas simpa smijeh...heh...ajde pozz idem ja

| 10:13 | Komentari (7) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn