29.10.2006., nedjelja

jucer sam bila na karininom rođendanu...na pocetku ej bilo kao na na svakom rođendanu dosadnono....ali kasnije je bilo super thumbup....kad su svi dosli isli smo se setai po savudriji.....cak smo bili prosli2 sela heh....zavrsili smo na glavnoj cesti ali imali smo mi nasu emu da nas vodi smijeh....kad smo se isli 2. put setati karinin bratic sendajd i jos neki decki su nas gađali bombonima....aj....onda smo isli do skole i tamo se ljuljali....i vidis ema se zaglavi u neko cudo...e tu je bilo smijeha....smijeh.......sendajd ju je guro a ona se tamo derala...i cjes neki muski glas kako govori:''tise malo!!'' kad smo se mi usrali i poceli trcati....smijeh......oko 22 smo ja,karin,senajd,zvone,azra,lorena,anika i karinina mama isli u mystic(ono ne znam kako se zove)......prbo smo pili red bul(ili kak se vec pise)a karinina mama je uzela briser....i kaže karinina mama da ce nas napustiti 30 min.....i karin zaboravila uzet mami pare headbang......a mi zedni...ono imali smo samo tolare od senajda...ali je karin zvala mamu itd.....joj.......ima jos dosta toga ali se meni neda pisati zato papa.....ostavljam vas mah

| 13:35 | Komentari (10) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn