22.10.2006., nedjelja

ej...i ja da se sjetim novog posta....heh....evo sad cu vam ja reci sta se radi u mom razredu na kojem predmetu i kod kojeg ucitelja ...heh...
FIZIKA:učitelj je krištić:pod satom se zajebavas....barem cure...ja sam u zadnjoj klupi tako da nikad nis ne slusam..ucitelj je ok...iako neki govore da je perverzan eek
BIOLOGIJA:lugar headbangmadburninmadpuknucusmajlici sve govore...pod satom nema da se muha cuje....odmah dobids komad ili te zapise....svi mrze biologiju zbog profke
ZEMLJOPIS: kaligari.....ma ok je....wink....imam 5 kod nje smijeh tako da se nemam sta buniti....pod satom je malo velika buka thumbup...ali ok....ispiti lagani ispizuje ne znam ni ja kako jer skoro nikad nisam zrtva...thumbup
HRVATSKI: buralinkablablazijevmadburninmadpuknuculud... niko nije obozavatelj hrvatskog kod nej...ja pogotovo ne....pod satom slusam mjuzu,spavam,prica,....thumbup
ZTK: leksan...ah ...previse trazi a ja nisam bas neki atleticar ili sta vec smijeh
MAT:ne nam kako se preziva ni kak se zove profka...ima krestzav glas...ali je ok....ono niko nis ne kužiu ali ja nesto da...imam 5 iz nej hahasmijeh
TALIJANSKI:matoševic ili kak se vec preziva a boo...na satu se dosađujem....i te kako da se dosađujem kad znam talijanski hehe
ENG:čečka...malo vise stroga ali ok...barem enhsto i naucimo posto ispituje svaki sat noeek
POVJEST:huberka....zena malo lud ali ok....možes i spavati na satu ali smao da ne ometas i ok zujo
VJERONAUK:ne znam kako se zove ni nis ali znam da je poljak.....covjek ne zna bas hr ali ipak ok imam 5 thumbup...jupi...hehesmijeh
LIKOVNI:sardelička zvana po nekima sardela smijeh...ma žena je ok imam same 5-ice iako nemam blage crtat haha....smijeh
GLAZBENI:temčakica...ok je....ono glavnio da pjevas...zabavljamo se smijeh....barem ja hehe
KEMIJA:pijak anita mislim...a boo.....ovaj zena je ok...ono malo stroga ali ipak ok...mislim da cu imati 5 kod nej hehe smijeh...ipak sam streber hehe





za kraj iako ne izgleda bas da ja slusam thje offspring ali sve je moguce...ajde pozzmah


| 12:44 | Komentari (12) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn