16.08.2006., srijeda

evo....danas nisam isla u umag jer mi se ne da dizat u 7burninmad....je svaki dan spavam do 14...ono...ne smijem...ali zasto se ne dignem ranije???...to bi bilo bolje...vani se pocelo ljepo poboljsavat vrijemewink..e jos samo malo do skole...neee.....burninmad...ne zelim....a dobit cemo knjige prvi dan skole...neee....pa di cu ih stroat???jedva mi stanu kad imam 6 h...u ponedeljak se valjda vraca metea wink...jedva cekam...i jedva cekam da idem na snjeg...iako je to u prvom mjesecu....ali ipak jedva cekam...steta sto nisam neka skijasica namcor....ma nema veze...kad z+tad cu nauciti...ali u livignu je jako,jako zima...ali boje to nego se kuhat...pretprosle god mi je pao stap sa onog cuda sto te dize kad si na skijama...ajjj...jesam pametna...pa kako mi je mogao past lud...steta sto se vise ne cu moc kupat namcor....more j brr...hladno....e ja stvarno ne znam pisat...cijelo vrijeme...lud...zato i imam 3 iz hr...smijeh....nekako jedva cekam da vidim nove petasice...ko zna kakvi ce biti....ovi od prosle god su bili ne podnosivi burninmad.....a osmasi koji ce biti ove god su stvarno ono...bolesni...lud....jucer sam gledala the ring 2...pola filma sam imala zatvorene oci i pokrivenu glavu dekom smijeh...totalno sam se usrala...ja inace nisam bas neki obozavatelj horrora pa...hmmm...smijeh...ajde idem ja...bye,bye mahwavewavemah

| 16:16 | Komentari (18) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn