30.07.2006., nedjelja

jucer sam bila na koncertu od nine badric,nije bas da ju slusam ali isla sam zbog matee...bilo je ok...bile smo bas u prvom redu,sve smo se tresle zbog zvucnika,cudo da nisam ostala gluha...danas sam bila s mateom u puli...bilo je ok...njezini roditelji su isli nesto gledat u pevec ja i ona nismo isle s njima nego smo se setale po trgovini...i na kraju nismo nasle njezine roditelje pa smo sat vremena isle po trgovini goree dolje...ja sam cijelo vrijeme zezala meteu da su nas njezini roditelji pustili...i kad smo ih vidile kako nesto kupuju samo smo zatrcale prema njima...hvala bogu da smo ih uspjele naci...na putu za nazad smo cijelo vrijeme mahale ljudima na cesti neki su nam cak uzvratili...jadan moj macak svaki dan je sve deblji...a jos ima i dugu dlaku...poverino...a pas mi je svaki dan sve luđi...stalno za nekim kukcima trci...za poludit...danjas su finale atp-a...barem koliko sam skužila...ko zna ko ce biti pobjednik???e a u gradu nemozes proc od auta...ti se turisti parkiraju ko da imaju 5 god...svugdje su guraju samo da nebi platili parkiraliste...ma...

| 19:03 | Komentari (5) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn