28.05.2006., nedjelja

winkejjj....danas moram u 19 h na misu...ko uvjek mi se neda,naravno...u 7 h su me probudili neki vradnici jer oba mi susjeda rade kuču...ono mogli su jos ranije pocet...za neznam ni ja koliko cu ic strebat povjest..ono totalno mi se neda,vani je tako lijepo...danaas sam otkrila da mi je tata lud..reko mi je kad je imo jedno 16. god bio je 1.2 i on se iso kupat sa jednim tipom(ako neko iz umaga cita to vam je bio tata od marina matosevica).....ono moras bit pametan da se u 2. mj ides kupat...meni je u 5m mj hladno more....a sta cete...šteta sto sam i ja ko moj tata a i ko moji stricevi....ma nema veze bolje ne4go biti ko moja mama ili ko moja teta...jos malo pa je gotova sk...jao blago leonu ima sutra rođendan steta sto zivi u zagrebu...a za 4 dana mi ima naj frendica matea...kod nje cu moc doc posto je iz umaga...ok...neznam sta dapisem...ciaooowinkyeswinkyeswinkyes

| 13:51 | Komentari (4) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn